Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین ایران در حالی باید تا ساعتی بعد به مصاف عراق برود که این بازی از اهمیت ویژه ای برای شاگردان اسکوچیچ برخوردار است و کسب امتیاز در این بازی با صعود تیم ملی ایران همراه خواهد شد.اما در آن سوی میدان هم عراقی ها که صعودشان قطعی است در نظر دارندتا شرایط حذف ایران را مهیا کنند.

بازیکنان عراق که پیش از مسابقه هم کری های زیادی در خصوص بازی با ایران خوانده اند از هواداران خود خواسته اند بعد از پیروزی احتمالی برابر ایران از تیراندازی در جشن های خود اجتناب کنند تا باعث آسیب رساندن به کسی نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که گویا بعد از بردهای این تیم مرسوم است

کد خبر 607851 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران عراق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان

به گزارش قدس آنلاین، دوشنبه شب در ورزشگاه سن سیرو داربی دلامادونینا بین دو تیم میلان و اینتر در حالی برگزار شد که افعی‌ها می‌دانستند در صورت پیروزی مقابل رقیب سنتی خود قهرمانی آن‌ها روی کاغذ هم مسجل می‌شود.

اینتر بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود توسط آچربی روی ارسال یک کرنر به گل رسید. در نیمه دوم هم شلیک مارکوس تورام سن‌سیرو را در بهت و حیرت فرو برد تا عملا اینتر در آستانه قهرمانی قرار بگیرد. در دقیقه ۸۰ هم توموری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما در نهایت این اینتری‌ها بودند که با فتح خونین دلامادونینا قهرمان زودرس سری آ شدند.

در دقایق پایانی بازیکنان میلان نتوانستند خشم خودشان را از قهرمانی نراتزوری مقابل دیدگان هوادارانشان کنترل کنند و در دو صحنه با بازیکنان اینتر درگیر شدند که حاصل آن اخراج کالابریا و هرناندس از میلان و دومفرایس از اینتر بود.

با این نتیجه اینتر ۸۶ امتیازی شد و اختلافش با میلان را به عدد ۱۷ افزایش داد تا برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شود و ستاره دوم را کسب کند.

اینزاگی هم توانست افعی‌ها را به دومین قهرمانی سریع تاریخشان برساند. اتفاقی که پیش از این با مانچینی رخ داده بود و اسپالتی با ناپولی و الگری با یوونتوس نیز هرکدام یک مرتبه موفق به قطعی کردن قهرمانی در پایان هفته سی‌وسوم شده بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!