Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@16:07:14 GMT

اطلس جامع و کامل برای موضوع ترک اعتیاد طراحی شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۰۰۹

اطلس جامع و کامل برای موضوع ترک اعتیاد طراحی شود

 به گزارش ایرنا احمد علی موهبتی روز سهشنه درحاشیه بازدید از محل جمع‌آوری و ترک اعتیاد معتادان متجاهر اظهارداشت: مشکل جدی در حوزه مبارزه با اعتیاد این است که برنامه‌ای جامع برای بعد از ترک اعتیاد وجود ندارد و این آسیبی است که معتادان بعد از درمان و صرف هزینه دوباره بر می‌گردند.
وی افزود: نگاه ما به این مجموعه‌ها باید نگاه پیوسته باشد و مباحث درمان، آموزش، تولید و اشتغال را با هم ببینیم و با همکاری و همیاری تمام دستگاه‌های اجرایی این زنجیره را تکمیل و آن را در دستور کار قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مجموعه این اقدامات برای نجات جان یک انسان بنابر آیات قرآن به مثابه نجات جان همه انسان‌ها است تصریح کرد: علاوه بر این آثار امنیتی جمع‌آوری معتادان از سطح شهر بر کسی پوشیده نیست و ساماندهی معتادان در کاهش آمار سرقت‌ها و در زیبایی چهره شهر موثر است.

وی ضمن تقدیر از اعضای ستاد مبارزه با موادمخدر، شهرداری و حوزه قضایی در جمع‌آوری معتادان گفت: هم‌اینک روند خوبی در سیستان و بلوچستان ایجاد شده و همدلی و همراهی همه دستگاه‌ها در امر جمع‌آوری و ترک اعتیاد معتادان وجود دارد اما باید این هم‌افزایی برای ایجاد زنجیره بعد از درمان ایجاد شود.

به گزارش ایرنا مرکز نگهداری و ترک اعتیاد معتادین متجاهر در محل گرمخانه قبلی شهرداری زاهدان با همکاری شهرداری و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در حال ساخت است این مرکز در سوله‌ای به مساحت ۸۹۰ مترمربع با امکانات مورد نیاز در دو بخش مردان و زنان با ظرفیت ۳۰۰ نفر است که در حال حاضر با توجه به شرایط وجود کرونا به ۱۵۰ نفر می‌تواند خدمات ارائه دهد و این مرکز ظرف هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان پیشگیری از اعتیاد سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان پیشگیری از اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۳۵ معتاد متجاهر در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت:  اجرای طرح «امنیت و آرامش» به منظور پاکسازی نقاط جرم خیز با جمع آوری ۳۸ معتاد متجاهر همراه شد.

این اقدام با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر برخورد جدی با توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر و طی ۴۸ ساعت گذشته انجام شد.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از معتادان هفت کیلوگرم مواد مخدرصنعتی از نوع ماری جوآنا کشف وضبط شد.

پلیس آبادان اعلام کرد معتادان جمع آوری شده پس از ساماندهی و غربالگری تحویل مرکز ترک اعتیاد اهواز شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اجرای مرحله جدید طرح جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر
  • بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان
  • جمع آوری ۳۵ معتاد متجاهر در آبادان
  • آماده باش راهداران جنوب سیستان و بلوچستان برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • طراحی اولین اطلس جامع از پیری عضلانی انسان
  • ناامنی‌های اخیر باهدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی طراحی شده بود
  • اقدامات تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان نتیجه طراحی اسرائیل بود
  • حمله تروریستی راسک و چابهار طراحی اسرائیل بود
  • ناامنی‌ هایی که باهدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی طراحی شده