Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:00:55 GMT

توصیه جالب اوزیل به آلمان در مورد ستاره فرانسه (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۰۹۳

مسوت اوزیل، ستاره سابق تیم ملی آلمان برای هموطنان خود در تقابل با فرانسه آرزوی موفقیت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی 2018 به بدترین شکل ممکن برای تیم ملی آلمان پیش رفت و آنها در گروهی نسبتا ساده در رده چهارم قرار گرفت. آن تورنمنت قربانیان زیادی داشت که یکی از آنها مسوت اوزیل بود. این بازیکن که پیش از تورنمنت با رجب طیب اردوغان دیدار کرده بود، بعد از جام جهانی و با انتشار بیانیه ای سراسر گله و ناراحتی، برای همیشه از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما حالا و سه سال بعد از آن اتفاقات، ژرمن ها امشب در اولین مسابقه خود در یورو 2020 به مصاف تیم قدرتمند فرانسه خواهند رفت. مسوت اوزیل پیش از شروع این دیدار مدعی شد با شروعی خوب، کسب هر موفقیتی در تورنمنت امکان پذیر است و البته بازیکنان تیم ملی آلمان باید مراقب درخشش کریم بنزما در ترکیب تیم ملی فرانسه باشند.

 

مسوت اوزیل در صفحه خود خطاب به ملی پوشان تیم ملی آلمان نوشت: "برای همه بازیکنان در آستانه اولین بازی در جام ملت های اروپا برابر فرانسه آرزوی موفقیت دارم. شرایط این گروه وحشتناک دشوار است، اما با شروعی خوب در اولین مسابقه همه چیز امکان پذیر خواهد بود. در ضمن مراقب کریم بنزما هم باشید."

 

تیم ملی آلمان مسوت اوزیل کریم بنزما تیم ملی فرانسه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان مسوت اوزیل کریم بنزما تیم ملی فرانسه تیم ملی آلمان مسوت اوزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، منوچهر توسلی کیا گفت: مسابقه قرآنی با عنوان «حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم» ویژه سوادآموزان دوره‌های سوادآموزی تحکیم و انتقال در شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان همدان برگزار می‌شود.

او افزود: این مسابقات در سه سطح، سطح یک حفظ ۱۰ سوره آخر جزء سی‌ام، سطح دو حفظ ۲۰ سوره آخر از جزء سی‌ام و سطح سه حفظ کامل جزء سی‌ام قرآن بوده و از ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

معاون سوادآموزی استان همدان تأکید کرد: اطلاع رسانی لازم از طریق فضای مجازی و در بستر شاد، طراحی و ارسال پوستر مسابقات و همچنین ارسال بخشنامه به مناطق بیست گانه در موعد مقرر انجام شده است و از نفرات برتر تجلیل می شود.

دیگر خبرها

  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند
  • ببینید | از کجا بفهمیم نماز هایی که میخوانیم بدرد قیامت می خورد؟
  • خوشحالی اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا؛ بهترین تیم جهان! / عکس
  • پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • شواین اشتایگر: مورینیو مرا به تیم زیر 16 ساله‌های منچستریونایتد تبعید کرد!