Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@23:13:18 GMT

فیلم| دعوت یک هنرمند برای حضور در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۱۲۴

فیلم| دعوت یک هنرمند برای حضور در انتخابات

‍‍‍‍‍‍

 

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد میرزمانی آهنگساز و موسیقی‌دان ضمن دعوت مردم برای حضور در انتخابات در ویدئویی از  آیت‌الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ حمایت کرد.

 

 

از سوابق کاری میرزمانی می‌توان به مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، رهبری ارکستر صدا و سیما، ریاست کانون آهنگسازان سینمای ایران و ریاست هیئت مدیره خانه موسیقی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد میرزمانی رهبر ارکستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، تیم والیبال پسران زیر ۱۷ سال ایران تاکنون ۶ اردوی آماده‌سازی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان پشت سر گذاشته است، اما سرمربی این تیم برای این‌که هیچ بازیکن شایسته‌ای امکان حضور در این تیم را از دست ندهد، ۶۶ بازیکن را به سه مرحله اردوی انتخابی دعوت کرد.   بدین ترتیب آرش صادقیانی ۲۲ بازیکن را در قالب سومین گروه به اردوی انتخابی سال ۱۴۰۳ این تیم دعوت کرد که این اردو از ۳۱ فروردین آغاز خواهد شد و به مدت سه روز در سالن باشگاه پیکان ادامه دارد.   امیرحسین شجاع، عمران خوجه، امیرعلی مختاری، امیررضا ثقفی، پارسا گله‌دار، سینا حضرتی، مهدی برادران، صدرا امینی، طا‌ها قاسمی، امیرمحمد آقا براتی، صدرا سالم، امیرعلی آقازاده، حسین ملکی، ارسلان کوراوغلو، امیر محمد همتی، امیررضا عباسی، علی لوحی وش، آژوان نمازی، طا‌ها محسنی، محمدمهدی برات‌زاده، امیر ارسلان اسدی و علیرضا پاشایی گروه سوم بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی هستند.   حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردو‌های آماده سازی همراهی می‌کنند.   نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره