Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری اسلامشهر، با اشاره به اینکه خدمات بسیار ارزشمند و با کفایتی در این شهرستان طی سال‌های اخیر ارائه شده، اظهار داشت: پایبندی مردم به نظام، معجزه خون شهدا و روح بلند و ملکوتی حضرت امام (ره) و امکانات و پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل کشور در برقراری و ستُرگ ماندن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه استقلال نظام با تمام موانع موجود در دنیا مخالفانی دارد، تاکید کرد: در دنیا به دست آوردن استقلال و حفظ آن بسیار دشوار است و برای حفظ استقلال کشور هرچه پیش می‌رویم، پیچیدگی، گستردگی و تنوع مخالفت‌ها بیشتر می‌شود و ممکن است در برخی مواضع و خدمات با وجود تحریم‌های ظالمانه دچار مشکلاتی شویم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آموزش، حوزه خدماتی و شهری و حوزه سلامت در دوران کرونا گفت: در سال‌های اخیر ارقام قابل توجهی از محل اعتبارات مختلف جذب شده که قابل مقایسه با چندین سال قبل نیست، متأسفانه خلأ کار اینجاست که در مورد این خدمات به مردم گزارش نمی‌دهیم.

مرسلپور ادامه داد: اتفاق نظر دشمنان برای اینکه انتخابات ۱۴۰۰ ایران باشکوه و موفق نشود، یک نبرد نابرابر فرهنگی است و باید در روزهای باقیمانده تا انتخابات خودمان را به انقلاب نشان دهیم و مردم را تشویق به حضور و مشارکت در انتخابات کنیم.

فرماندار اسلامشهر با تاکید بر اینکه مردم آگاه هستند اما فشارهای ناشی از تبلیغات منفی و ستیزه جویی مخالفین و معاندین نظام قطع شدنی نیست، بیان داشت: اقتدار نظام در حوزه سیاسی کمتر از اقتدار در حوزه نظامی و امنیتی نیست و این سه اقتدار باید در کنار هم حرکت کنند تا بتوان به توفیقاتی که در حوزه‌های مختلف مدنظر هست و سیاست گذاری شده، رسید.

وی با بیان اینکه آمار مشارکت انتخابات ایران اسلامی اقتداری است که دنیا را به چالش می‌کشد، خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و سیر و سلوک شهدا باید ما مسئولان و رؤسای ادارات با حضور در بین مردم خودمان به صحنه انتخابات بیاییم و مشوق عینی و ذهنی و فعلی بوده و مردم را به مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری ترغیب کنیم.

کد خبر 5235873

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور مشارکت مردم در انتخابات انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا عکس استانها اردبیل خطبه های نماز جمعه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!