Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز سه‌شنبه در جمع هواداران خود در مشهد افزود: تا داخل کشور را درست نکنیم و نظامهای اداری را اصلاح نکنیم باید دستمان مقابل بیگانه دراز باشد.
وی ادامه داد: برای تحقق این انقلاب نیازمند توجه به فکر دنیا، بسیج نخبگان، بکارگیری جوانان پاکباخته، به رسمیت شناختن اقوام و مذاهب و نسل جدیدی از سیاستمداران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دعواهای سیاسی به جز نارضایتی مردم و به حاشیه راندن آنها نتیجه دیگری ندارد. جوانان باتجربه و دنیا دیده باید بیایند تا شرایط کشور بطور اساسی تغییر کند.
وی بزرگترین ظرفیت کشور را نیروی انقلابی پرورش یافته در دانشگاه ها و حوزه های علمیه دانست و افزود: این ظرفیتها اکنون بیرون در مانده اند باید به آنان  میدان داد تا بتوانند تحول ایجاد کنند.
قاضی زاده هاشمی ادامه داد: ۱۳ سال نماینده مردم مشهد در مجلس بوده ام و ۲ دولت گذشته را تجربه کرده ام، کار  نمایندگان این بود که به دنبال سرمایه گذار باشند و کار عمرانی را در استانها انجام دهند از طرفی مراجعه مردم به دستگاه ها برای انجام کارهایشان نیز نتیجه نمی داد.
وی گفت: ما در مجلس مصوبه و بودجه می گرفتیم اما اجرا نمی شد، شاید فقط ۱۰ درصد آنها اجرا شده است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: دولت ما یکی از بزرگترین دولتها در جهان است که برای انجام هر کاری ۱۰ تا ۱۵ نفر نظر می دهند و به عنوان نمونه در حوزه فرهنگ ۳۷ دستگاه دخیل هستند.

وی همچنین به اهمیت تولید واکسن کرونا در شرایط کنونی اشاره و بیان کرد: واکسنهای رازی و برکت در فاز انسانی قرار داشتند اما برای دریافت مجوز اخلاق چهار ماه مکاتبه آنها با وزارت مربوطه بی جواب مانده بود، پیگیری کردیم دیدیم یک کارشناس ساده به مرخصی دو هفته ای رفته و این معطلی ها ایجاد شده است، گرفتار این چنین نظام اداری هستیم.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: مجلس قانون می نویسد اما دولتها عمل نمی کنند از طرفی دولتها تغییر می کنند اما بدنه دولتها یعنی روش کار همچنان بدون تغییر باقی مانده است.
وی گفت: برخی به دنبال تغییر ظاهری قطار حرکت کشور هستند اما باید ریل اصلاح شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: ریل اصلی، برگرداندن دولت به مردم است، کاری که امام خمینی (ره) ابتدای انقلاب انجام داد، مردم در هر محله جمع می شدند، تصمیم می‌گرفتند و تصمیم آنان نیز نافذ بود و با همین راهبرد جنگ، تجزیه طلبی ها و مشکلات گوناگون پشت سر گذاشته شد. وی ادامه داد: نهادهای مدنی را دولتی کردیم مانند تامین اجتماعی و روز به روز دولتهای مختلف مردم را بیش از پیش از عرصه خارج کردند.

قاضی زاده هاشمی به عدم پایبندی به قانون اساسی نیز  اشاره کرد و گفت: در اصل ۵۶ مردم باید بتوانند حکم کنند، اگر مردم با بخشنامه ای مخالف هستند می توانند با آن مخالفت کنند اگر معلمین، کارگران یا اقشار دیگر با بخشنامه ای در حوزه مربوط به خودشان مخالفند باید دولت بخشنامه را لغو کند.
وی افزود: سازوکاری نیز تعریف کرده ایم که اگر یک سوم مردم منطقه از فلان مسوول ناراضی هستند مسوول باید عزل شود. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری کشف نخستین اختلاس بزرگ کشور را در ۲۰ سال قبل یادآور شد و ادامه داد: چرا بارها شاهد شکل گیری مفسدان مشابه و سلطانهای مختلف بوده ایم، اینها حاصل سیستم فاسد بانکی بوده است و ما نیز در این مدت ریشه را  درست نکردیم، دولت باید ریشه و فساد ساختاری را درست کند نمی توانیم در همه ایران پلیس بگذاریم و دزد بگیریم. 
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میان دوره‌­ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سید ابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

برچسب‌ها مشهد سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشهد سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد

در اولین روز محاکمه دونالد ترامپ در پرونده «خرید سکوت»، دادستان‌های ایالت نیویورک آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور را به نقض قانون و فساد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با تلاش برای پنهان کردن رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کردند.

براساس گزارش العربیه، اعضای هیات منصفه در این محاکمه مهم به طور مختصر از دیوید پکر، اولین شاهد و ناشر سابق «National Enquirer» شنیدند که او در طرحی برای سرکوب داستان‌هایی که ترامپ نمی‌خواست منتشر شود، شرکت داشت و به رئیس‌جمهور سابق کمک کرد تا در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در اولین محاکمه خود متهم به جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت ۱۳۰۰۰۰ دلار به استورمی دنیلز، ستاره فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ برای پنهان کردن روابط خود که به گفته او ده سال قبلتر رخ داده بود، شد. اما در مقابل ترامپ به بی گناهی اعتراف و انجام این کار را رد کرد.

متیو کولانجلو، دادستان کل آمریکا گفت: این یک توطئه برنامه ریزی شده، هماهنگ و بلندمدت برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ بود، برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ از طریق هزینه‌های غیرقانونی برای ساکت کردن افرادی که در مورد رفتار او حرف بدی برای گفتن داشتند.

از سویی دیگر تاد بلانچ، وکیل ترامپ به هیات منصفه گفت که رئیس جمهور سابق هیچ جرمی مرتکب نشده است و دادستان نباید این پرونده را مطرح می‌کرد.  او افزود: تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات اشکالی ندارد، به این می‌گویند دموکراسی، آنها چیز شومی را به این ایده اضافه کرده اند که انگار جرم است.

پرونده خرید سکوت ممکن است تنها مورد از چهار پرونده جنایی علیه ترامپ باشد که قبل از انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر برگزار شود، رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است