Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

خاخام یونس حمامی لاله‌زار روز سه‌شنبه در وبینار "انتخابات ۱۴۰۰ و اقلیت‌های مذهبی غیرمسلمان در ایران" افزود: نقش ما ساختن سرزمین خود است و نباید از این حق غافل شویم و طوری نباشد که چهار سال برای امروز افسوس بخوریم که چرا شرکت نکردیم یا درست انتخاب نکردیم بلکه باید به گونه‌ای باشد که چهار سال خوشحال باشیم که از امکانی که برای ما وجود داشت بهترین استفاده را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کلیمیان در تمامی مقاطع قبل و بعد از انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی به نسبت جمعیت خود حضور فعال داشته‌اند ادامه داد: در انتخابات آتی هم همه در سرنوشت چهار سال آینده کشور نقش داریم و هرگونه تنبلی جایگاهی ندارد.

رهبر دینی کلیمیان ایران گفت: وقتی دشمنان برای دلسرد کردن جامعه بر عدم مشارکت در انتخابات تاکید دارند، وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود تا هر چه پرشورتر در انتخابات قدم بگذاریم و بهترین فرد را انتخاب نماییم تا خدا هم بهترین تقدیرها را برای ما رقم بزند.

وی افزود: در شرایطی قرار داریم که به خصوص از نظر اقتصادی رضایت بخش نیست و در جنگ اقتصادی هستیم اما باید توجه کنیم آنچه باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد پیروی از رهبر معظم انقلاب و اتحاد مردم بود الان هم اگر به فکر منافع ملی هستیم راهی جز این وجود ندارد.

حمامی لاله‌زار ادامه داد: باید باور کنیم که با وجود ادیان و اقوام مختلف، همه در نام ملت ایران مشترک هستیم. با لطف و یاری خدا در انتخابات مشارکت خواهیم داشت تا خدا بهترین سرنوشت را برای ما رقم بزند و باعث سرافرازی ملت ایران و سرزمین خود باشیم.

وی گفت: در انتخاب خود باید به کارنامه افراد و همچنین تخصص و تعهد و ایمان آنها دقت کنیم. به کسی رای دهیم که به دنبال منافع شخصی و گروهی نباشد و به فکر تامین منافع ملی باشد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی، سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود.

وبینار "انتخابات ۱۴۰۰ و اقلیت‌های مذهبی غیرمسلمان در ایران" توسط "هیات اندیشه‌ورز اسلام، ادیان و ارتباطات میان فرهنگی" معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رهبر کلیمیان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد

شهردار محمودآباد گفت: دومین جشنواره استانی فرهنگی و هنری طنزواره «میرماه» به میزبانی محمودآباد آغاز شد.

مهدی اختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به برگزاری جشنواره استانی طنزواره میرماه اظهار کرد: این جشنواره برای دومین سال پس از استقبال هنرمندان مازندران به میزبانی محمودآباد از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره تا روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ادامه دارد، افزود: در این دوره این رقابت‌ها در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و استندآپ کمدی در حال برگزاری است و شهرداری محمودآباد با رویکرد حمایت از هنرمندان مازندرانی میزبانی برگزاری طنزواره را برعهده گرفته است.

شهردار محمودآباد ادامه داد: سیاست و رویکرد ما در برگزاری این دوره بر پایه آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و آسیب‌های فضای مجازی بین نوجوانان و جوانان و آشنایی نسل جوان جامعه با جرایم اینترنتی و خطرها و پیامدهای احتمالی آن است.

اختیاری خاطرنشان کرد: امسال با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان و نوجوان در هنر طنز، بخش استندآپ کمدی را در رده سنی نوجوانان نیز اضافه کردیم.

کد خبر 745575

دیگر خبرها

  • نبرد بزرگی که پس از مرگ انسان آغاز می‌شود
  • رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • نفتی نفت! | وقتی خانه‌ها بوی نفت می‌داد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • یوزها به دنبال پس گرفتن قهرمانی از سامورایی‌ها
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)