Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا، تیم‌ملی کشورمان با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز توانست برای ششمین مرتبه مقتدرانه بر سکوی نخست آسیا قرار گیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و به نقل از فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا امروز (سه شنبه – ۲۵ خردادماه) با حضور ۸۴ ورزشکار از ۲۰ کشور در سالن “نوهاد نوفال” بیروت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان با ۴ مدال طلای مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، سعید صادقیان پور و مهتاب نبوی، یک نقره حامد حق شناس و ۲ برنز مهدی بهرامی آذر و رایحه شهاب مقتدرانه توانست برای ششمین مرتبه عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

قزاقستان با ۳ طلا، ۲ نقره و یک برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و ترکیه با ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز سوم شد.

پیام خانلرخانی به عنوان بهترین مربی معرفی و اصغر عزیزی که موفق به کسب مدال طلا این دوره از رقابت‌ها شده بود به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد.

با توجه به اینکه در وزن مهتاب نبوی تعداد شرکت کننده‌ها به حد نصاب نرسید، این هوگوپوش در کلاس بالاتر نیز مبارزه کرد اما در کلاس خود نیز موفق به کسب مدال طلا شد.

مهدی پوررهنما در وزن ۷۵- کیلوگرم (K44)، اصغر عزیزی در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K44)، سعید صادقیان پور در وزن ۶۱- کیلوگرم (K42)، حامد حق شناس در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K44) و مهدی بهرامی آذر در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K43) در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان قرار داشتند و فاطمه دودانگه در وزن ۴۹- کیلوگرم (K44)، مهتاب نبوی در وزن ۵۸- کیلوگرم (K41) و رایحه شهاب در وزن ۵۸+ کیلوگرم (K44) نیز به عنوان نمایندگان پاراتکواندو بانوان ایران در این رقابت‌ها شرکت کردند.

پیام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو را برعهده دارند. عاطفه کشاورز نیز سرمربی و الهه مهربانی مربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان می باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ورزشی تیم ملی پاراتکواندو وزن ۷۵ مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطه شیر بختیاری بر کشتی جهان؛ میرزازاده غول ترکیه‌ای را به زیر کشید

رده‌بندی برترین فرنگی‌کاران جهان بعد از پایان رقابت‌‎های قهرمانی آسیا از سوی اتحادیه جهانی اعلام که ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان تنها صدرنشین ایرانی اوزان ده‌گانه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با پایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، اتحادیه جهانی کشتی رنکینگ‌برترین فرنگی کاران این رشته را بروز کرد که نام یک ایرانی در صدر جدول اوزان ده‌گانه این اتحادیه دیده می‌شود.

امین میرزازاده قهرمان کشتی فرنگی آسیا و جهان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم تنها ایرانی صدرنشین این رده‌بندی است. ملی‌پوش گتوندی کشتی ایران بالاتر از رضا کایالپ و اسکار پینو هندز در صدر جدول برترین‌های این وزن قرار دارد.

شاگردان حسن رنگرز که برای حضور در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا به بیشکک قرقیزستان اعزام شده بودند با کسب ۲۰۰ امتیار به عنوان قهرمانی قاره کهن رسیدند. در این مسابقات سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

رده‌بندی برترین فرنگی‌کاران

۵۵ کیلوگرم: ۱- الدنیز عزیزلی (جمهوری آذربایجان) ۲- نوگزاری سورتسومیا (گرجستان) ۳- پویا دادمرز

۶۰ کیلوگرم: ۱- ژولامان شارشنبکوف (قرقیزستان) ۲- لیگو کائو (چین) ۳- ویکتور سیوبانو (مولداوی)

۶۳ کیلوگرم: ۱- لری آبولادزه (گرجستان) ۲- مراد ممداف (جمهوری آذربایجان) ۳- انس باشار (ترکیه) ۴- استفان کلمنت (فرانسه)

۶۷ کیلوگرم: ۱- حسرت جعفراف (جمهوری آذربایجان) ۲- لوئیس سانچز (کوبا) ۳- اسلاویک گالستیان (ارمنستان) ۴- محمدرضا گرایی

۷۲ کیلوگرم: ۱- سلجوق جان (ترکیه) ۲- ابراهیم غانم (فرانسه) ۳- روبرت فریش (مجارستان)

۷۷ کیلوگرم: ۱- سنان سلیمان‌اف (جمهوری آذربایجان) ۲- آکژول محموداف (قرقیزستان) ۳- نائو کوزاکا (ژاپن)

۸۲ کیلوگرم: ۱- رفیق حسین‌اف (جمهوری آذربایجان) ۲- یاروسلاو فیلچاکوف (اوکراین) ۳- علیرضا مهمدی ۴- اریک سیلواسای (مجارستان)

۸۷ کیلوگرم: ۱- علی چنگیز (ترکیه) ۲- دیوید لوسونچی (مجارستان) ۳- ژان بلنیوک (اوکراین) ۴- اسلام عباس‌اف (جمهوری آذربایجان)

۹۷ کیلوگرم: ۱- آرتور الکسانیان (ارمنستان) ۲- ابوبکر خاسلاخانو (بلاروس) ۳- گابریل روسیلو (کوبا) ۴- محمدهادی ساروی

۱۳۰ کیلوگرم: ۱- امین میرزازاده (ایران) ۲- رضا کایالپ (ترکیه) ۲- اسکار پینوهیندز (کوبا)

کد خبر 745431

دیگر خبرها

  • کسب ۲سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • ۲ سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای؛ استانبول آخرین شانس بازمانده آخر!
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • گزارش کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا / آذرپیرا با غلبه بر کشتی‌گیر ایرانی- ژاپنی راهی نیمه‌نهایی شد
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • سلطه شیر بختیاری بر کشتی جهان؛ میرزازاده غول ترکیه‌ای را به زیر کشید
  • ۲ نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی،برای کاراته کا‌های استان همدان
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • ایران مقتدرانه قهرمان کشتی فرنگی آسیا شد