Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

پست انگیزشی بانوی معروف ووشوکار/ عکس دیدنی از پسران خردسال بازیکن خارجی استقلال/ اعلام آمادگی مربی تیم ملی برای بازی مقابل عراق

محمد احمدزاده بازیکن فوتبال ساحلی ایران، در صفحه مجازی اش پستی را در رابطه با تلاش کردن برای رسیدن به قله موفقیت منتشر کرد.

"استراتژی پیروزی من سادست! اینقدر تلاش میکنم تا بدستش بیارم
خدایا شکر"

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس، تصویری را در صفحه شخصی اش منتشر کرد که او را در کنار سید جلال حسینی کاپیتان با تعصب پرسپولیس نشان می دهد.

"کوه از بالانشینی رتبه ای پیدا نکرد / جاده از افتادگی از کوه بالا می رود"

پله اسطوره فوتبال جهان، با انتشار تصویری از ورزش اسنوکر در صفحه مجازی اش نوشت:

"سلام بچه ها ، چه کسی فکر می کند اسنوکر باید در بازی های المپیک باشد؟ من مطمئن هستم که ما در سراسر برزیل ستاره داریم. وقتی این اتفاق می افتد ما مدال های طلای زیادی می گیریم ، فکر نمی کنید؟"


علی پروین پیشکسوت پرسپولیس، با انتشار تصویری از خودش در آغوش سید جلال حسینی، برای این تیم در ادامه رقابت های پیش رو در این فصل، آرزوی موفقیت کرد.

"به اميد قهرمانی سوپر كاپ ، قهرمانی ليگ و قهرمانی در آسيا"

سجاد آقایی بازیکن تیم نساجی مازندران، در صفحه مجازی اش با انتشار تصویری از خودش نوشت:

"یوسف رو میخواستن بکشن

اما نمرد...

میخواستن آثارش رو از بین ببرن اما ارزشش بالاتر رفت،میخواستن اونو بفروشن و تبدیل کنن به برده اما عزیز مصر شد،
میخواستن محبتش رو از دل پدر خارج کنن اما بیشتر و بیشتر شد،
از نقشه های بشر نترسید چرا که اراده خداوند بسیار بالاتر از اندیشه و نقشه های بشره.

((فقط خدا باید بخواد))"

وریا غفوری بازیکن تیم استقلال با انتشار استوری در صفحه مجازی‌اش نسبت به وضعیت این تیم اعتراض کرد.

علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران استوری را با هوادارانش به اشتراک گذاشت و حمایت هایی که از نامزدهای انتخاباتی به او نسبت می‌دهند را تکذیب کرد.


کریستیانو رونالدو فوق ستاره جهان فوتبال، در آستانه دیدار حساس امشب پرتغال در یورو 2020 با انتشار تصویر تیم ملی از رویای قهرمانی در این رقابت ها گفت.

"پنج سال پیش ما اروپا را شگفت زده کردیم و برای اولین بار در یک رقابت بزرگ بین المللی برای پرتغال پیروز شدیم. از آن گروه بازیکنان خارق العاده که نام خود را با حروف طلایی در تاریخ فوتبال نوشته اند ، در یورو 2020 تنها 11 نفر باقی مانده ایم ، اما من می دانم که همه غایبان نیز در اینجا در کنار ما هستند. نه تنها آنها ، بلکه میلیون ها پرتغالی در چهار گوشه جهان گسترش یافته اند.
ما می دانیم که شما با تیم هستید، از سمت شما احساس حمایت و اعتقاد می کنیم! این برای شماست که ما میدان را می گیریم ، برای شماست که سرود می خوانیم، برای شماست که برای هر امتیاز، برای هر پیروزی و برای هر توپ تقسیم شده می جنگیم ...
ما به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، می دانیم که مسئولیت های ما افزایش می یابد و اراده ما نیز افزایش می یابد. بگذارید همه چیز را در این زمینه بگذاریم تا نام پرتغال دوباره بالا برود!"


ایکر کاسیاس گلر افسانه ای تیم ملی فوتبال اسپانیا، در جدید ترین پستی که در صفحه مجازی اش منتشر کرده است با یادآوری قهرمانی اسپانیا در یورو 2012 برای تیم ملی کشورش آرزوی موفقیت کرده است.

"در یورو 2020 موفق باشید"

لیبران جیمز ابر ستاره بسکتبال NBA، با انتشار تصویری از پسرش تولد او را تبریک گفت.

"پادشاه جوانم تولدت مبارک. مرد زمان پرواز است و من افتخار می کنم که برای سفری که در آن بوده ام همراه تو باشم! به تلاش خود برای بزرگ شدن ادامه بده! آسمان حد نیست، از آن فراتر برو! دوستت دارم بچه"

کریم بنزما ستاره مسلمان تیم ملی فرانسه، در آخرین فعالیت خود در فضای مجازی تصویری از خود را منتشر کرد و نوشت:

"رویاها کار نمی کنند مگر اینکه شما این کار را انجام دهید ... بیایید شروع کنیم"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران خارجی فوتبالیست معروف انتشار تصویری صفحه مجازی اش فضای مجازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران الهلال عربستان پس از شکست دو بر یک مقابل العین امارات در دیدار برگشت مقابل این تیم، در لیگ قهرمانان آسیا، به صفحه خواننده کویتی العفاسی حمله کردند، چرا که این خواننده عرب زبان، در صفحه شخصی خود در X (توییتر سابق) پیامی مبنی بر استفاده و دخالت الهلال از تصمیمات داوری در طول تاریخ منتشر کرد. 
میزان حملات به گونه‌ای بود که این خواننده کویتی، بلافاصله پیامش را پاک کرد و با انتشار پیامی دیگر از هواداران الهلال عذرخواهی کرد. 
وی با انتشار توییتی دیگر نوشت: من از جریان برگزاری بازی الهلال و العین هیچ اطلاعی نداشتم و از هواداران الهلال بابت ناراحتی به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم. 

دیدار الهلال و العین با توجه به پرطرفدار بودن هر دو تیم در امارات و عربستان، برای هواداران فوتبالی جهان عرب یک دیدار خاص و مهم محسوب می‌شد که در نهایت با حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا خاتمه پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال