Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی عصر امروز در همایش بزرگداشت امامزادگان شهرستان بهشهر در امامزاده یوسف(ع)، اظهار کرد: برخی از امورات در زندگی تعلقات در دنیا باعث دوری انسان از حجت خداوند و حریم اهل بیت می‌شوند .

وی افزود: البته اینکه انسان گناه کند ولی توبه نکند گناه روی گناه انسان را از جایگاه والا دور می‌کند و نمی‌گذارد به اهل بیت متصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه اهل بیت سلسله‌وار بهم مرتبط است، اضافه کرد: اینکه عده‌ای نمی توانند نوکری اهل بیت را داشته باشد دلیلش این است که تعلقات دنیایی ارتباطات را با اهل بیت قطع می‌کند.

این مسؤول با اعلام اینکه هرکس توفیق نوکری امام و اهل بیت را ندارد و این مهم توفیقی است که شامل هر انسانی نمی‌شود، تصریح کرد: نوکری اهل بیت به هر کسی نمی‌دهند آنهایی دل بسته هستند و به این حلقه وصل هستند و از آن جدا نخواهند شد.

حیدری با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیان کرد: شهدا برای انقلاب و حفظ نظام خون دادند و ما وظیفه داریم در انتخابات پیش‌رو با رای خود از نظام حمایت کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف مازندران انتخابات ۱۴۰۰ اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تغییر شدید چهره نفس بازغی با آرایش و بدون آرایش

نفس بازغی دختر پژمان بازغی که نخستین حضور سینمایی‌اش در سریال گناه فرشته بود تصاویری از پشت صحنه سریال «گناه فرشته» ساخته حامد عنقا منتشر کرد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

tags # نفس بازغی ، سریال گناه فرشته سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • تصاویر تجمع زنان محجبه تهرانی در حمایت از حجاب
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • گناه بزرگ سازنده سریال گناه فرشته
  • (عکس) تغییر شدید چهره نفس بازغی با آرایش و بدون آرایش
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود