Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه جدید واردی در نیویورک واقع شده است. 

جیمی واردی حالا مالک مشترک باشگاه روچستر راینوز در فوتبال آمریکا محسوب می شود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، روچستر که در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد، چهار سال است که در هیچ سطحی از فوتبال آمریکا فعالیت نداشته است ولی چهار بار قهرمان رقابت های قهرمانی آمریکا شده و تنها تیم غیر ام ال اسی محسوب می شود که سابقه قهرمانی در US Open کاپ را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از سهامدار شدن واردی در این باشگاه، آن ها قصد دارند از سال ۲۰۲۲ دوباره فعالیت خود را آغاز کنند. 

واردی که در انگلیس آکادمی V9 را با هدف معرفی بازیکنان غیر حرفه ای به لیگ های معتبر تاسیس کرد، قصد دارد طرح مشابه ای را در آمریکا پیاده سازی کند تا بازیکنان بومی بتوانند به تیم اصلی راینوز برسند. واردی همچنین تاکید کرده است که با وجود چنین فعالیت هایی، فعلا قصد خداحافظی کردن از دنیای فوتبال را ندارد. 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با سعید عزیزیان: حجازی یاد داد برای پنالتی نیم گام زودتر حرکت کنم؛ پرسپولیس دهه 60 بهترین بود حمید استیلی در طرفداری: عراقی ها فنی حریف ما نمی شوند، شاید حاشیه درست کنند! ترکیب تیم ملی طبق معمول لو رفت؟ مارکو آرناتوویچ در آستانه محرومیت سنگین به دلیل توهین نژادپرستانه آرون رمزی نفر اول لیست مازاد یوونتوس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش امروز به اتفاق محسن خلیلی و محسن نانوایی به شهرداری منطقه پنج رفتند و با شهردار این منطقه، داوود گودرزی دیدار و گفتگو داشتند.

مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و آکادمی فوتبال باشگاه به عنوان پایگاه اصلی و انحصاری پرسپولیس در حوزه توسعه فوتبال، استعدادیابی و پرورش آن‌ها در این منطقه قرار دارد که از سال گذشته فعالیت نخستین مدرسه فوتبال رسمی باشگاه نیز در آن آغاز شد.

در نشست امروز درباره مشکلات و نیازهای تجهیزاتی این مجموعه ورزشی برای افزایش ظرفیت و توسعه فعالیت‌های آن تبادل نظر شد و شهردار منطقه برای رفع پاره‌ای از مشکلات موجود قول همه گونه همکاری داد.

دیگر خبرها

  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • هوادار دختر رو بغل کن، پسرو هل بده +فیلم