Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا میرزایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه بیست‌وپنجم خردادماه، از حادثه برخورد یک خودروی تاکسی پیکان با تیر چراغ برق در بزرگراه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، بعد از کارخانه سیمان مطلع شدیم.

او افزود: در این حادثه، خودرو با سرعت بسیار زیاد با تیر چراغ برق برخورد کرده بود و احتمال آتش‌سوزی و همچنین احتمال وقوع حادثه ثانویه با توجه به قرار داشتن در مسیر خروجی و پرتردد شهر، وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی تصریح کرد: بلافاصله تیم اطفای حریق و امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه شماره دو به محل حادثه اعزام شدند.

او بیان کرد: آتش‌نشانان بدون اتلاف وقت، به خروج سرنشینان از بین آهن‌پاره‌های خودروی پیکان اقدام کردند که به‌علت شدت بسیار زیاد حادثه، متاسفانه یک نفر از سرنشینان خودرو جان باخت و دو فرد دیگر به‌شدت مجروح شدند.

میرزایی گفت: آتش‌نشانان با انجام اقدامات پیش‌گیرانه از حریق احتمالی خودرو جلوگیری کردند و همچنین برای جلوگیری از حادثه ثانویه احتمالی، اقدامات ایمنی در محل حادثه انجام شد.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در ساعت ۶:۵۷ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ماه یک مورد حادثه واژگونی خودرو ایسوزو گزارش شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۳ به محل حادثه اعزام شدند.

هادی عیدی پور افزود: در این حادثه خودرو ایسوزو به علت نامعلوم از مسیر اصلی خارج و با گاردیل برخورد و سپس واژگون شد.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه راننده در زیر کابین خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، وی را خارج کرده و برای انجام اقدامات درمانی تحویل نیرو‌های اورژانس دادند.

عیدی پور گفت: متاسفانه این حادثه منجر به مصدومیت و قطع عضو راننده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش