Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، در این بیانیه آمده است: انتخابات، مظهر جمهوریت نظام و حق تعیین سرنوشت ملت است و هرچه از آغاز حیات نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) می‌گذرد، ضرورت و اهمیت مردم‌سالاری دینی و نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی بیش از پیش نمایان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می‌افزاید: اهمیت شرکت در انتخابات و ضرورت حضور مردم در بیان امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار و معمار انقلاب این چنین تاکید می‌شود که اگر خدای نخواسته بر اسلام یا کشور اسلامی از ناحیه عدم دخالت در سرنوشت جامعه لطمه و صدمه‏‌ای وارد شود، یکایک ملت در پیشگاه خدای قهار و توانا مسوول خواهیم بود و نسل‏‌های آینده که ممکن است از کناره‏‌گیری‌‏های کنونی مورد هزار گونه تجاوز واقع شوند ما را نخواهند بخشید.

بسیج رسانه خراسان رضوی در بیانیه خود ادامه داد: در چهار دهه گذشته انتخابات در هیچ شرایطی حتی در دوران دفاع مقدس و موشک باران و حملات هوایی صدام حسین تعطیل نگردید یا با تاخیر برگزار نشد و این دلیل محکمی بر نیاز جمهوری اسلامی به پشتوانه مردم است.

در این بیانیه آمده است: انتخابات پیش‌رو برای انتخاب رییس جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در آغازین دهه چهارم و گام دوم انقلاب بیش از سایر دوره‌ها دارای اهمیت است و صف‌آرایی جبهه رسانه‌ای استعمار و استکبار با القای ناامیدی و بی‌تاثیر بودن رای مردم در پیشرفت همه جانبه ایران را باید قابل تامل دانست. در مسیر پیش رو رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیل در آگاه‌سازی و امیدآفرینی دارند.

این بیانیه با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات افزود: از رسانه‌های جبهه انقلاب انتظار دارد ضمن رعایت اخلاق رسانه‌ای، امیدآفرینی و آگاهی‌بخشی زمینه را برای حضور حداکثری مردم با سلائق مختلف فراهم و در ادامه نیز مطالبات به حق مردم را با فوریت مطالبات اقتصادی و معیشت، مبارزه با فساد و تبعیض و اولویت مطالبات فرهنگی و علمی که زمینه اقتدار کشور را فراهم خواهد کرد از منتخبان مردم در شوراها و دولت پیگیری نمایند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی، سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مشهد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مشارکت انتخاباتی رسانه انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مشارکت انتخاباتی مشهد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مشارکت انتخاباتی رسانه انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی