Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سوادرسانه خبرگزاری فارس، در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری بررسی و داده‌کاوی رویکرد کاربران فضای‌مجازی نسبت به فضای انتخاباتی کشور و نامزدهای ریاست جمهوری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

از این رو مجموعه دیتاک با متن‌کاوی بیش از ۱۰ میلیون کلان‌داده فضای مجازی در ۲۴ خردادماه، میزان محبوبیت و توجه به هر یک از کاندیداها را در این روز آنالیز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش که مبتنی بر کلان‌داده‌ی مربوط به افرادی‌ست که مشارکت قطعی یا احتمالی خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری در فضای مجازی اعلام نموده‌اند، و این نتایج قطعی دیتاک نیست و صرفا گزارش لحظه‌ای از روز ۲۴ خرداد ماه و چهار روز مانده به انتخابات است.

از میان کل افرادی که به طور قطع مشارکت خود را اعلام کرده‌اند، ۱۱.۲٪ کماکان تصمیم نهایی خود را درباره اینکه به کدام کاندیدا رای خواهند داد، نگرفته‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سوادرسانه کلان داده داده کاوی دیتاک انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان اطلاعات سپاه درباره حمایت از رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعیه‌ای را در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی اقدامات وحشیانه و خصمانۀ رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت ایران شده؛ لذا به اطلاع هموطنان می‌رساند در صورت مشاهدۀ هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آنها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال نمایند.

این اطلاعیه می‌افزاید: لازم به ذکر است طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمان برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت فرودگاه‌ها: همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • هشدار سازمان اطلاعات سپاه درباره حمایت از رژیم صهیونیستی
  • ضرورت در معرفی معلمان نمونه
  • توضیح وزیر در مورد گزارش وضعیت اینترنت: زمان مشخصی وجود ندارد/ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید/ انشاا... بهتر می‌شود
  • آخرین وضعیت کارگروه رسیدگی به وضعیت اینترنت اعلام شد
  • درخواست پسر بایدن برای بسته شدن پرونده‌اش رد شد
  • رونمایی از کاندیداهای ریاست مجلس دوازدهم
  • اسرائیل تحت هر شرایطی مجازات خواهد شد