Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@07:58:31 GMT

بیرانوند درگیر شد؛ آزمون گل مردود زد!

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۵۱۳

بیرانوند درگیر شد؛ آزمون گل مردود زد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ترکیب تیم عراق دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس حضور دارند. طارق همام و بشار رسن در خط حمله عراق قرار گرفته‌اند.

* کاپیتان تیم عراق پرتاب سکه را از احسان حاج صفی کاپیتان تیم ایران برد و زمین مسابقه را انتخاب کرد و توپ به تیم ملی رسید.

*حلقه اتحاد عراقی‌ها در وسط زمین خیلی طولانی‌تر از حد معمول شد و در حالیکه بازیکنان تیم ایران آماده مسابقه بودند آنها در حلقه اتحاد خود قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* عزت اللهی روی صفا هادی بازیکن عراق خطا کرد و این بازیکن حریف در دقیقه ۶ دچار مصدومیتی نسبتا جدی شد که  بازی به همین دلیل چند لحظه‌ای متوقف ماند.

* اولین کرنر ایران در دقیقه ۸ به دست آمد که داور به بازیکن شماره ۱۴ عراق امجد عطفان به دلیل درگیری با کنعانی‌زادگان تذکر داد.

* اولین کارت زرد مسابقه را احمد نوراللهی دریافت کرد و طارق همام هم کارت زرد اول تیم عراق را چند دقیقه بعد از داور گرفت.

* دقیقه ۱۵ شوت بازیکن تیم عراق به شجاع خلیل زاده برخورد کرد و راهی کرنر شد و داور اعلام ضربه کرنر کرد. همین مساله باعث اعتراض شدید بازیکنان عراق به داور ازبکستانی شد زیرا بازیکنان عراق اعتقاد داشتند که داور باید پنالتی می‌گرفت.

* بعد از ضربه کرنر و مهار توپ توسط بیرانوند بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیری شدیدی پیدا کردند. داور بعد از این درگیری به مهند علی و بیرانوند در حضور کاپیتان دو تیم ایران و عراق تذکر جدی داد.

* دقیقه ۱۹ سردار آزمون گلزنی کرد اما کمک داور این گل را به دلیل آفساید مردود دانست.

بیشتر بخوانید: ایران دوباره اسیر اشتباه AFC شد/عکس

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایران و عراق انتخابی جام جهانی ایران و عراق تیم عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند