Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@05:15:28 GMT

گل سردار آفساید اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۵۵۶

در ترکیب تیم عراق دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس حضور دارند. طارق همام و بشار رسن در خط حمله عراق قرار گرفته‌اند.

* کاپیتان تیم عراق پرتاب سکه را از احسان حاج صفی کاپیتان تیم ایران برد و زمین مسابقه را انتخاب کرد و توپ به تیم ملی رسید.

*حلقه اتحاد عراقی‌ها در وسط زمین خیلی طولانی‌تر از حد معمول شد و در حالیکه بازیکنان تیم ایران آماده مسابقه بودند آنها در حلقه اتحاد خود قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* عزت اللهی روی صفا هادی بازیکن عراق خطا کرد و این بازیکن حریف در دقیقه 6 دچار مصدومیتی نسبتا جدی شد که  بازی به همین دلیل چند لحظه‌ای متوقف ماند.

* اولین کرنر ایران در دقیقه 8 به دست آمد که داور به بازیکن شماره 14 عراق امجد عطفان به دلیل درگیری با کنعانی‌زادگان تذکر داد.

* اولین کارت زرد مسابقه را احمد نوراللهی دریافت کرد و طارق همام هم کارت زرد اول تیم عراق را چند دقیقه بعد از داور گرفت.

* دقیقه 15 شوت بازیکن تیم عراق به شجاع خلیل زاده برخورد کرد و راهی کرنر شد و داور اعلام ضربه کرنر کرد. همین مساله باعث اعتراض شدید بازیکنان عراق به داور ازبکستانی شد زیرا بازیکنان عراق اعتقاد داشتند که داور باید پنالتی می‌گرفت.

* بعد از ضربه کرنر و مهار توپ توسط بیرانوند بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیری شدیدی پیدا کردند. داور بعد از این درگیری به مهند علی و بیرانوند در حضور کاپیتان دو تیم ایران و عراق تذکر جدی داد.

* دقیقه 19 سردار آزمون گلزنی کرد اما کمک داور این گل را به دلیل آفساید مردود دانست.

مسابقه دو تیم تا دقیقه 18 با نتیجه مساوی بدون گل در جریان است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عراق استقلال پرسپولیس طارق همام استقلال و پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران عراق طارق همام اخبار استقلال تیم عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکو در برنابئو با برتری 3-2 رئال مادرید به پایان رسید. گل دقیقه 91 جود بلینگام سرنوشت این بازی بزرگ را تعیین کرد و رئال را یک قدم دیگر به فتح لالیگا نزدیک کرد. درون زمین هیچ مشکلی بین بازیکنان ایجاد نشد و هر اندازه بازیکنان بارسا به داوری اعتراض داشتند ولی برخورد و تنشی با بازیکنان رئال نداشتند.

بارسلونا روی پنالتی رئال و نیز گل مشکوک یامال شدیدا اعتراض دارد و حتی خوان لاپورتا اخیرا ادعا کرد که در صورت اثبات گل شدن توپ یامال، درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

در بحبوجه تنش های بعد از ال‌کلاسیکو، امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که قبل از شروع بازی، فلورنتینو پرز در حالی که او را کارلوس مخیا (مشاور داوری رئال) و میگل آنخل پرز لاسا (سرپرست داوری بازی) همراهی می کردند، در تونل برنابئو با تیم داوری خوش و بش کرده است.

نکته جالب برخورد کوتاه پرز و سوتو گرادو در این است که دو روز قبل از ال‌کلاسیکو، تلویزیون رئال شدیدا به او تاخته بود و اشتباهات قبلی‌اش علیه رئال را زیر سوال برده بود.

موندودپورتیوو نوشته است که خوان لاپورتا عادت ندارد قبل از بازی ها با داوران ملاقات کند و این بار نیز از جای خود روی سکوهای برنابئو تکان نخورد.

دیگر خبرها

  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏