Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@18:22:56 GMT

آذربایجان غربی گرم‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۵۶۸

آذربایجان غربی گرم‌تر می‌شود

مهدی کریمی گفت: هواشناسی آذربایجان غربی نسبت‌به افزایش دما در روزهای آینده هشدار می‌دهد.

« مهدی کریمی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی و پیش یابی بیانگر افزایش دما از روز سه‌شنبه است که لازم است در مصرف حامل‌های انرژی صرفه‌جویی شود.

 

 کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان غربی افزود: افزایش 4تا6 درجه‌ای دما برای کل مناطق استان برای روزهای آتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی خاطرنشان کرد: با افزایش دما تأثیرات شگرفی را در افزایش مصرف برق و آب و همچنین احتمال بروز آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع و احتمال گرمازدگی در مناطق تحت تاثیر این درجه دما پیش‌بینی می‌شود که باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

 

 این مسئول اظهار داشت: در راستای صرفه‌جویی در مصرف برق بهتر است شهروندان در مصرف آب‌وبرق در ساعات اوج مصرف صرفه‌جویی رعایت کنند و همچنین از روشن کردن آتش در جنگل‌ها و مراتع به‌صورت جدی پرهیز کنند.

 

 کریمی با اشاره به دمای هوای استان در 24 ساعت گذشته، گفت: شهرستان ارومیه دمای بین14 تا 30 درجه سانتی‌گراد داشت و شهرستان تکاب با دمای مثبت 7 درجه خنک‌ترین شهر استان گزارش‌شده است.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی افزایش دمای هوا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی   آذربایجان غربی  با تقدیر از زحمات کارشناسان بهداشت محیط از مردم خواست مواد غذایی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و اماکن معتبر خریداری و از خرید از مراکز نامعتبر و دستفروشان پرهیز کنند.

 دکتر ریخته گر همچنین افزود: شهروندان  می توانند هرگونه موارد عدم رعایت موازین بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را  با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات  ۱۹۰ وزارت بهداشت درمیان گذارند، تا در اسرع وقت توسط کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات قانونی لازم در آن خصوص انجام پذیرد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان