Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالو گفت: یک هزار و ۵۴۷ نفر داطولب کنکور در ۱۷ حوزه امتحانی صومعه‌سرا به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا،‌«حسین بالو»امروز(سه‌شنبه،‌۲۵خرداد) در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به  برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: آزمون کنکور سال جاری از تاریخ نهم تا دوازدهم تیرماه برگزار می‌شود که در شهرستان صومعه‌سرا ۹۸۲ داوطلب خانم و ۵۶۵ داوطلب مرد در آزمون شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه ۱۷ حوزه‌ امتحانی جهت برگزاری آزمون کنکور سراسری درنظر گرفته شده است افزود: در تمامی حوزه‌های امتحانی با همکاری و نظارت شبکه‌ی بهداشت و درمان، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی صورت خواهد گرفت و داوطلبان با فاصله‌ی مناسب از هم قرار می‌گیرند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا به ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی آینده نیز اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی به صورت الکترونیکی انجام خواهد گرفت که دانش آموزان میان‌پایه نیازی به حضور در مدارس جهت ثبت‌نام ندارند.

 

وی تصریح کرد: سنجش بدو ورود دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی نیز پس از پیش‌ثبت‌نام الکترونیکی در سامانه پادا از اول تیر ماه  و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نوبت‌بندی انجام می‌گیرد.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا به تعیین تکلیف نیروهای پیش‌دبستانی، نهضت سوادآموزی و سرباز معلم در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد ۱۷۰ نفر از این نیروها که از سال ۸۸ در آموزش وپرورش فعالیت داشتند، سال جاری تعیین تکلیف شدند که براساس نیاز آموزش و پرورش در شهرستان صومعه‌سرا و یا در سایر مناطق به کارگیری می‌شوند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: داوطلبان کنکور کنکور سراسری کنکور آموزش و پرورش دانش آموزان صومعه سرا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در اولین جلسه‌ی شورای آموزش و پرورش استان در سال‌جاری، گفت: تکریم معلمان گرامی باید در طول ایام سال مورد توجه باشد و فقط به یک بازه زمانی خاص محدود نشود.

وی ادامه داد: اردوگاه حضرت امیرالمؤمنین (ع) از اعتبارات آموزش و پرورش استان و اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تکمیل گردد.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: سلامت نسل آینده در گرو خو گرفتن فرزندان با ورزش و دوری از سستی است.

استاندار همدان افزود: استعدادیابی دانش آموزان در دوران ابتدایی و متوسطه انجام شود و تفکیک رشته‌های ورزشی با توجه به علاقه‌مندی و استعداد افراد صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه و صداوسیما در زمینه‌ی ورزش دانش‌آموزان در خانه و مدارس فرهنگ‌سازی کنند.

قاسمی‌فرزاد گفت: دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌های ورزشی خود را در اختیار ورزش دانش‌آموزان قرار دهند.

کد خبر 6077368

دیگر خبرها

  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • باید هویت ملی و دینی دانش آموزان را به آنها یادآور شویم
  • ثبت‌نام آزمون استعدادهای درخشان تمدید شد
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • دلایل بی‌انگیزگی دانش‌آموزان نسبت به تحصیل / تاکید بر کنکور علم را در مدارس تبدیل به کالا کرده است
  • برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است