Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@15:57:17 GMT

درخواست محمد عباسی از نامزدهای ریاست جمهوری

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۶۶۱

درخواست محمد عباسی از نامزدهای ریاست جمهوری

محضر برادران گرامیم کاندیداهای منش انقلابی، مردمی و ولایتمدارانه در این دوره انتخابات ریاست جمهوری 
 سلام علیکم و خدا قوت.
وقتی نیت ها برای ادای وظیفه خدمتگزاری ملت باشد، حتما مرضی خداوند است.اما همانطور که می دانید، اثرگذاری این حضور به نتیجه اکثریت آراء، فقط برای یک نفر به عنوان برنده انتخابات  میسر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مفهوم آن این است که بعد از  استقبال معنادار ملت از یکی از کاندیداها، تنها راه موفقیت، تجمیع آراء این اندیشه ولایی مردمی است.اگر امثال بنده و شما که مدتها خود را برای کاندیداتوری ریاست جمهوری آماده و معرفی کرده ایم، تصورمان این بود که شاید حسب داشته هایمان (که البته متعلق به ملت است) بیشتر از بقیه مورد اقبال قرار بگیریم.

اما حال که زمان کوتاهی به برگزاری انتخابات مانده است، دیگر جای تردیدی نسبت به اینکه مردم کاندیدای محوری جبهه انقلاب را یافته اند،وجود ندارد. از طرفی سوابق انتخابات‌ گذشته نوعی نگرانی را در علاقمندان به جبهه انقلابی کشور باقی گذارده است که نکند تجربه واگذاری نتیجه قرین به موفقیت  در سال ۹۲ با باقی ماندن بقیه کاندیداهای همفکر این دوره اتفاق بیفتد.
 به عنوان یکی از همفکران شما با داشتن تجارب و سوابقی که مطلع هستید کاندیدای این دوره ریاست جمهوری بوده ام؛ با حضور آیت الله رئیسی و استقبال گسترده مردم، طی اعلامیه ای بمنظور حمایت از رویه اتحاد و همگرایی از دور این رقابت ها کناره گیری نمودم.در این ایام که بمنظور شرکت در اجتماعات مردمی به مناطق متعدد کشور حاضر شده ام، اکثر نیروهای دلسوز کشور از من خواسته اند به شما آقایان این پیام را برسانم که با وضعیت پیش آورده دولت فعلی در مضایق معیشتی و اقتصادی ، گرانی و تورم کمر شکن،تصویر بیکاریها و ابتلائات اجتماعی، دیگر جای آزمون و خطا در این عرصه سرنوشت ساز نیست.
 لذا ضمن تشکر از حضور و طرح مواضع تان برای پرشور کردن انتخابات، از باب وظیفه و ابلاغ این سفارشات ناصحانه از شما آقایان استدعا دارم نجیبانه و آگاهانه به این کمپین وحدت درون جبهه ای بپیوندید. زیرا ممکن است هریک از شما با هر مقدار از رای مردم، موجبات تردید و نگرانی را در جامعه تشدید نموده و ضمن کاهش آراء رئیس جمهور منتخب، احتمال دور بعدی انتخابات را فراهم نماید که در آن صورت پذیرفتن مسئولیت و پاسخ دهی دنیوی و اخروی آن سنگین خواهد بود. من الله توفیق
برادرتان محمد  عباسی
کاندیدای انصرافی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری 
                             ۱۴۰۰/۳/۲۵

منبع: الف

کلیدواژه: ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر گردید فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در  سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام  شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.  

متکی در ادامه توضیحاتش افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.  

نماینده مردم شریف تهران، ری و شمیرانات ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

در خاتمه گفتنی است ۹۰ نفر از نمایندگان منتخب در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد