Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیساز سوئیس می خواهد باعث دردسر سرمربی اسبقش شود

فردا هفته دوم مسابقات مرحله گروهی یورو 2020 آغاز می شود و ساعت 23:30 به وقت تهران تیم های ملی ایتالیا و سوئیس به مصاف هم خواهند رفت. به گزارش وب سایت یوفا، ژردان شکیری هافبک تهاجمی تیم ملی سوئیس که در سال 2015 شاگرد روبرتو مانچینی در اینتر بود، در خصوص رویارویی با ایتالیا گفت: 

بازی بزرگی در رم در پیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که روبرتو مانچینی، سرمربی سابقم را ملاقات می کنم و مقابل او قرار می گیرم. ایتالیا طی چند سال اخیر فوتبال خیلی خوبی بازی کرده و برای مانچینی بابت ساخت چنین تیمی خوشحالم. با این حال می خواهم باعث ناامیدی مانچینی شوم. ما باید دفاع ایتالیا را بشکنیم و به گل برسیم. البته باید مراقب حملات ایتالیا باشیم چون آن ها تیمی قدرتمند هستند. ما شانس خوبی برای صعود داریم و می خواهیم بازی خوبی مقابل ایتالیا انجام دهیم. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با سعید عزیزیان: حجازی یاد داد برای پنالتی نیم گام زودتر حرکت کنم؛ پرسپولیس دهه 60 بهترین بود حمید استیلی در طرفداری: عراقی ها فنی حریف ما نمی شوند، شاید حاشیه درست کنند! ترکیب تیم ملی طبق معمول لو رفت؟ مارکو آرناتوویچ در آستانه محرومیت سنگین به دلیل توهین نژادپرستانه آرون رمزی نفر اول لیست مازاد یوونتوس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم