Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@21:04:01 GMT

پیش بینی‌ها درباره قدوس اشتباه از آب در آمد!

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۶۷۸

پیش بینی‌ها درباره قدوس اشتباه از آب در آمد!

خبرورزشی – خیلی ها پیش از دیدار ایران و عراق پیش بینی می کردند که دراگان اسکوچیچ از هافبک سرحال و تکنیکی تیم ملی استفاده کند اما چنین نشد.

سرمربی کروات ترجیح داد به جای قدوس از هافبک های با تجربه تری در ترکیب اصلی استفاده کرده و خیال خودش را در خط میانی راحت کند.

قدوس که برابر کامبوج فیکس بازی کرده بود در دیدار با بحرین نیز به عنوان تعویضی به زمین رفت و نمایش قابل تحسینی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی کشورمان که نیمه اول بازی چندان خوبی ارائه نداده بود با ورود سامان قدوس برابر بحرین روان تر کار کرد و با ۳ گل تیم میزبان را در هم کوبید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی سامان قدوس تیم ملی تیم ملی عراق سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آرش رضاوند پس از پیروزی استقلال مقابل شمس آذر اظهار داشت: بازی قشنگ و پرگلی بود. تا دقیقه 82 تیم ما خوب بازی کرد، ولی هفت هشت دقیقه تمرکز نداشتیم و دو گل خوردیم، ولی مهم سه امتیاز است که گرفتیم.

وی در واکنش به این موضوع که آیا همچنان معتقد است نمی‌گذارند استقلال قهرمان شود، گفت: اصلاً بحث گذاشتن نیست؛ به نظرم در هفته‌های آخر بازی‌ها با VAR برگزار شود، بهتر است. اصلاً حق کسی خورده نشود، نه ما و نه تیم رقیب.

هافبک استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش می‌تواند دوباره با استقلال قهرمان شد، تصریح کرد: شش بازی و شش فینال مانده است. ما کاری به تیم دیگر نداریم و تمرکز روی تیم خودمان است. ما سعی می‌کنیم بازی خودمان را ببریم. فشار برای قهرمانی هم زیاد است، ولی سعی می‌کنیم برنده باشیم و قهرمان شویم.

رضاوند در مورد اعتراض تیم حریف به قضاوت داور، خاطر نشان کرد: به نظرم کاظمی یکی از قضاوت‌های خوبش بود. به نظرم یک صحنه روی حردانی می‌توانست پنالتی بگیرد. به هر حال به او تبریک می‌گویم و به نظرم یکی از قضاوت‌های خوبش بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است (زیرنویس فارسی)
  • رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است
  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • 24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • میکا ریچاردز و پیش بینی کاملا اشتباه از برندگان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا! / فیلم
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • برلین: خاورمیانه نباید وارد وضعیتی شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند