Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@13:47:20 GMT

تیم ملی پاراتکواندو ایران قهرمان آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۶۸۶

در مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا در بیروت تیم ملی ایران صاحب ۴ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   به نقل از فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا امروز (سه شنبه - ۲۵ خرداد ماه) با حضور ۸۴ ورزشکار از ۲۰ کشور در سالن "نوهاد نوفال" بیروت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان با ۴ مدال طلای مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، سعید صادقیان پور و مهتاب نبوی، یک نقره حامد حق شناس و ۲ برنز مهدی بهرامی آذر و رایحه شهاب مقتدرانه توانست برای ششمین مرتبه عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

قزاقستان با ۳ طلا، ۲ نقره و یک برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و ترکیه با ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز سوم شد.

پیام خانلرخانی به عنوان بهترین مربی معرفی شد. اصغر عزیزی هم که موفق به کسب مدال طلا این دوره از رقابت‌ها شده بود به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

پیام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو را برعهده دارد. عاطفه کشاورز نیز سرمربی و الهه مهربانی مربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان است. برچسب ها: تکواندو ، فدراسیون تکواندو ، پاراتکواندو ، تیم ملی ، قهرمان آسیا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون تکواندو پاراتکواندو تیم ملی قهرمان آسیا تیم ملی پاراتکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)