Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@21:28:05 GMT

رسمی؛ ترکیب تیم های آلمان و فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۶۹۱

نخستین بازی دو تیم در یورو ۲۰۲۰ بالاخره فرا رسید. 

آلمان و فرانسه تا دقایقی دیگر با ترکیب های اعلامی زیر، در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم می روند.

آلمان

نویر، رودیگر، هوملس، گینتر، کیمیش، هاورتس، کروس، گنابری، گوزنس، گوندوعان، مولر

فرانسه

لوریس، پاوار، کیمپمبه، واران، هرناندز، کانته، پوگبا، رابیو، گریزمان، بنزما، ام باپه

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با سعید عزیزیان: حجازی یاد داد برای پنالتی نیم گام زودتر حرکت کنم؛ پرسپولیس دهه 60 بهترین بود حمید استیلی در طرفداری: عراقی ها فنی حریف ما نمی شوند، شاید حاشیه درست کنند! ترکیب تیم ملی طبق معمول لو رفت؟ مارکو آرناتوویچ در آستانه محرومیت سنگین به دلیل توهین نژادپرستانه آرون رمزی نفر اول لیست مازاد یوونتوس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ بایرلورکوزن قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا شد

شیرها پس از ۳۱ سال موفق به کسب جام شدند. آن‌ها آخرین‌بار در فصل ۹۳-۱۹۹۲ موفق شده بودند فاتح جام حذفی آلمان شوند. 

بایرلورکوزن مزد عملکرد درخشانش زیر نظر ژابی آلونسو در فصل ۲۴-۲۰۲۳ را گرفت و به فاصله پنج مسابقه تا پایان کار، قهرمان بوندسلیگا نام گرفت.

طرفداری | لورکوزن با کسب بیست و پنجمین برد خود، در صدر جدول ۷۹ امتیازی شد و رسیدن به آن‌ها برای بایرن مونیخ و اشتوتگارت ۶۳ امتیازی، از نظر ریاضی غیرممکن شد. این پایانی بر روند یازده سال قهرمانی پیاپی بایرن مونیخ در لیگ آلمان محسوب می‌شود. حالا چالش ریش قرمز و تیمش، حفظ روند شکست ناپذیری در این فصل، پیشروی در لیگ اروپا و قهرمانی در فینال دی اف بی پوکال خواهد بود. 

گفتنی است بر اساس سنت فوتبال آلمان، جام قهرمانی لورکوزن در آخرین بازی فصل (۳۴ روز دیگر و در مصاف خانگی با آگزبورگ) به این تیم اهدا خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ ترکیب رسمی
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • چلسی - اورتون؛ ترکیب رسمی
  • ◄ راه‌ آهن سریع‌ السیر فرانسه و فرآیند ارزیابی پروژه‌ ها، ارزش جان و زمان
  • اینتر - کالیاری؛ ترکیب رسمی
  • رسمی؛ بایرلورکوزن قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا شد
  • اودینزه - آاس رم؛ ترکیب رسمی
  • آرسنال - استون ویلا؛ ترکیب رسمی
  • لیورپول - کریستال پالاس؛ ترکیب رسمی
  • ساسولو - میلان؛ ترکیب رسمی