Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@14:21:53 GMT

کریستیانو رونالدو و 106 گل ملی؛ 3 گل تا رکورد علی دایی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۷۰۳

کریستیانو رونالدو با توپ پر به یورو 2020 آمده است.

پنجمین جام ملت های اروپا برای کریستیانو رونالدو رویایی شروع شد و فوق ستاره پرتغالی ها طی 5 دقیقه مقابل مجارستان دو گل دیگر به شمار گل های خود افزود تا 106 گل ملی داشته باشد.

به گزارش طرفداری، حالا کریستیانو 3 گل تا رکورد 109 گل علی دایی به عنوان آقای گل تاریخ بازی های ملی فاصله دارد و با 4 گل دیگر می تواند به تنهایی رکورد دار جهان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی پرتغال با کسب پیروزی 3-0 مقابل مجارستان، شروع قاطعانه ای در گروه مرگ داشت.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با سعید عزیزیان: حجازی یاد داد برای پنالتی نیم گام زودتر حرکت کنم؛ پرسپولیس دهه 60 بهترین بود حمید استیلی در طرفداری: عراقی ها فنی حریف ما نمی شوند، شاید حاشیه درست کنند! ترکیب تیم ملی طبق معمول لو رفت؟ مارکو آرناتوویچ در آستانه محرومیت سنگین به دلیل توهین نژادپرستانه آرون رمزی نفر اول لیست مازاد یوونتوس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرس مورگان: کریستیانو رونالدو می‌توانست برای آرسنال در هر فصل بالای 25 گل بزند!

پیرس مورگان طرفدار پروپاقرص تیم آرسنال است.

طرفداری | پیرس مورگان معتقد است که نقطه کور و بزرگترین ضعف آرسنالِ آرتتا نبود یک مهاجم گلزن در این تیم است و کریستیانو رونالدو می‌توانست راه‌حل توپچی‌ها در این فصل باشد.

به گزارش سان، پس از شکست 2-0 آرسنال مقابل استون ویلا که باعث کاهش شانس قهرمانی توپچی‌ها در لیگ برتر انگلیس شد، پیرس مورگان معتقد است "امتناع" آرتتا از جذب یک مهاجم گلزن، مانع از تحقق رویای قهرمانی آرسنال شده است. آرسنال تابستان گذشته کای هاورتس، مهاجم چلسی را به خدمت گرفت، اما از زمان خرید گابریل ژسوس در جولای 2022، مهاجم گلزن دیگری به تیم اضافه نکرده است. مورگان که طرفدار پروپاقرص آرسنال است، هیچ شکی ندارد که دلیل اصلی ناکامی دوباره آرسنال در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، فقدان یک مهاجم گلزن است.

راه حل آرسنال: استفاده از کریستیانو رونالدو

پیرس مورگان دراین‌باره و با انتشار پستی نوشته است:

نداشتن یک مهاجم شش ‌دانگ و گلزن، دوباره گریبانمان را گرفته است. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما هیچ‌کدام را تبدیل به گل نکردیم. اگر واتکینز برای ما بازی می‌کرد، این بازی را 3-0 می‌بردیم.

مورگان در ادامه اظهار داشت:

فکر می‌کنم کریستیانو رونالدو با توجه به موقعیت‌هایی که در تیم ما به دست می‌آورد، 25 گل یا بیشتر در هر فصل به ثمر می‌رساند. امتناع آرتتا از اولویت دادن به یک مهاجم تراز اول و گلزن، یکی از نقاط کور بزرگ اوست. لعنت به این شرایط، داریم خفه می‌شویم... باورکردنی نیست.

گلزنی‌های کریستیانو رونالدو در 39 سالگی

کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا، از زمان انتقال به عربستان سعودی در دسامبر 2022، 56 گل در 62 بازی برای النصر به ثمر رسانده است. این اسطوره پرتغالی در حال حاضر در صدر جدول گلزنان لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد و در این فصل 29 گل در 25 بازی، از جمله دو هت‌تریک متوالی به ثمر رسانده است. نزدیک‌ترین رقیب او، الکساندر میتروویچ، مهاجم پیشین فولهام در تیم الهلال، 22 گل به ثمر رسانده است.

رونالدو در دوران حضورش در اسپورتینگ، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس همیشه یک ستاره گلزن بوده است، هرچند تا اواخر دهه 20 سالگی‌اش او بیشتر در پست وینگر بازی می‌کرد. مصاحبه افشاگرانه او با پیرس مورگان در "تاک تی وی" آخرین تیر خلاص برای یونایتد بود و او قبل از جدایی‌اش از شیاطین سرخ، به شدت از سرمربی خود، اریک تن هاخ انتقاد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!
  • پلی به گذشته - سوپر گل تماشایی کریستیانو رونالدو به پورتو (2009/4/15) / فیلم
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی
  • پیرس مورگان: کریستیانو رونالدو می‌توانست برای آرسنال در هر فصل بالای 25 گل بزند!
  • اتفاق بی‌سابقه برای مسی و رونالدو | آمارسازان محروم از جام
  • نگاهی به ۱۰ فوتبالیست پردرآمد جهان
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان
  • سخنگوی سابق فدراسیون عربستان: حمایت از رونالدو بس است
  • یک باشگاه پرتغالی مشتری کریستیانو رونالدو شد