Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام پناهیان گفت: انتخابات جشن ملت است و در جشن انتخابات لباس نو بر تن مدیریت کشور پوشانده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان عصر امروز حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در جمع طرفداران دکتر رئیسی در ورزشگاه سلیمی کیا کرمان گفت: شما کرمانی ها باید به خود ببالید به خاطر وجود حاج قاسم سلیمانی که همه مظلومین جهان به او افتخار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات اظهار کرد: انتخابات جشن ملت است و در جشن انتخابات لباس نو بر تن مدیریت کشور پوشانده می شود؛ ذاتا انتخابات برای پیشرفت کشور پوست انداختن و تازه شدن و بهاری اختیاری برای کشور است.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: ما باید به انتخابات به عنوان صحنه ای شادآفرین برای ملت بنگریم؛ باید همه در جشن شادی انتخابات کام مردم را شاد کنند این باید مسابقه ای جوانمردانه با رقابتی سالم باشد.

حجت الاسلام پناهیان افزود: مردم ایران خیلی شایسته تر از آنی هستند که برخی مسئولان نشان دادند و گاهی کام ملت را تلخ کردند

وی با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در تشییع شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: انتظار می رود همدلی مراسم تشییع سردار سلیمانی در انتخابات مجددا با حضور همه سلائق سیاسی و اقوام و مذاهب تکرار شود.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: اهل بیت هم در سرور شیعیان خود مسرورند؛ روز انتخابات به قصد نصرت حضرت ولیعصر(عج) به پای صندوق های رای بروید.

علیرضا پناهیان با تاکید بر اهمیت هر رای در تعیین سرنوشت کشور گفت: براساس یک محاسبه حداقل ۳۰۰هزار مدیر دولتی داریم وقتی رای می دهیم این تعداد مدیر را نصب می کنیم؛ پس اگر کسی را که انتخاب می کنیم اهل میدان باشد این ۳۰۰هزارنفر مانند او عمل می کنند.

وی تصریح کرد: اگر حاج قاسم مرد میدان نبود و تنها در اتاق فرماندهی می نشست هیچگاه در مقاومت و دفاع موفق نبودیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه همه رسانه های معاند در تلاش برای تشویق مردم به تحریم انتخابات هستند عنوان کرد:ما نباید اجازه دهیم رسانه ها برای ما تعیین تکلیف کنند ما هرچه مشکل داریم درون خانوادگی است و نباید اجازه دخالت بیگانگان و خوشحالی آل سعود و رژیم کودک کش صهیونیستی را بدهیم.

حجت الاسلام پناهیان افزود: هرگاه از خود ضعف نشان دهیم دشمنی ها افزوده می شود و تحریم ها افزایش می یابد؛ همانطور که در اتفاقات فتنه ۸۸ دشمنان به سقوط کشور امیدوار شدند و فشارها را افزایش دادند.

وی اظهار کرد: جلوی ناامنی و فشار بیشتر دشمن را باید با انتخابات پرشور بگیریم؛ ما کافی است ۴سال دولت قوی داشته باشیم کشوری بسیار پیشرفته خواهیم داشت

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند. دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • (تصاویر) گرد و غبار آفریقا آسمان پایتخت یونان را پوشاند
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم