Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مردم غزه با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین همچنین از اهالی قدس و این شهر اعلام حمایت کردند.

بر اساس این گزارش، معترضان به راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در قدس اشغالی با سردادن شعارهایی خواستار توقف اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان علیه قدس اشغالی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی میدان باب العمود در بیت المقدس را اندکی قبل از آغاز راهپیمایی پرچم توسط شهرک نشینان صهیونیست افراطی تخلیه کرده و طی آن با جوانان فلسطینی به زدوخورد پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست امروز (سه شنبه) مراسم خود را در بخش قدیمی بیت المقدس در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز کردند.

مسجد الاقصی بامداد امروز مورد یورش شهرک نشینان اسراییلی قرار گرفت که در میان آنها یهودا غلیک عضو متعصب لیکود نیز حضور داشت.

برچسب‌ها مسجدالاقصی نوار غزه فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجدالاقصی نوار غزه فلسطین مسجدالاقصی نوار غزه فلسطین شهرک نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران صهیونیست

 رزمندگان حزب الله لبنان پایگاه زبدین در مزارع شبعا و پایگاه رویسات العلم در ارتفاعات کفرشوبا را هدف حمله قرار دادند.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد رزمندگان حزب الله پایگاه زبدین در مزارع اشغالی شبعا را با هدف آتش توپخانه قرار دادند.

همچنین در عملیات دیگری، رزمندگان حزب الله، پایگاه رویسات العلم در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را هدف حمله موشکی قرار دادند که اهداف مذکور به دقت مورد اصابت قرار گرفت.

از سوی دیگر، آژیر خطر در شهرک های ادمیت، ایلون، حانیات، یعرا و عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

در همین راستا، رسانه های صهیونیستی گزارش دادن فرمانده ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی به مقامات محلی این منطقه اعلام کرده است، نمی توانم به شما تضمین بدهم که در تابستان قادر به بازگشت به شهرک هایتان خواهید بود.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رسوایی مقامات اسرائیلی در فریب شهرک‌نشینان
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران صهیونیست
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • سازمان ملل به دنبال جمع آوری کمک ۲.۸ میلیارد دلاری برای غزه و کرانه باختری
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده‌اند
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده اند
  • سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند
  • شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند