Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:02:16 GMT

آستان خواهر امام رشت به جایگاه واقعی خود نرسیده است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۷۴۹

آستان خواهر امام رشت به جایگاه واقعی خود نرسیده است

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه آستان خواهر امام رشت می تواند محور توسعه شهر رشت باشد گفت: متاسفانه آستان خواهر امام به جایگاه واقعی خودش نرسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «ستار علیزاده» امروز( سه شنبه، 25 خرداد) در نشست ستاد طرح توسعه خواهر امام رشت که با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به دهه کرامت و روز بزرگداشت امام زادگان گفت: دیانت و فرهنگ دینی خود را مدیون امامزادگان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان اظهار داشت: مزار امام زادگان در گیلان نشان هویت دینی و ولایی و بیانگر دین مداری و فرهنگ علوی در این خطه است.

 

وی مزار امام زادگان را محل نزول رحمت و برکات الهی دانست و گفت: همه باید تلاش کنیم، آستان خواهر امام (س) رونق و آبادانی شایسته ای داشته باشد.

 

علیزاده، کمک به اجرای طرح جامع آستان خواهر امام(س) را وظیفه ای دینی و اعتقادی خواند و افزود: طرح توسعه حرم خواهر امام را باید استانی ببینیم.

 

وی خاطرنشان کرد: آستان خواهر امام(س) متعلق به رشت نیست بلکه متعلق به کل گیلان است.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان در ادامه با اشاره به اجرای طرح جامع بازسازی حرم مطهر خواهر امام رضا (علیه السلام) در رشت، گفت: متأسفانه آستان خواهر امام به جایگاه واقعی خودش نرسیده است.

 

وی بازسازی این آستان را یکی از دغدغه‌های مردم مؤمن شهر رشت عنوان و بیان کرد: باید بازسازی آستان مقدس حرم خواهر امام رضا (علیه السلام) به یک دغدغه عمومی تبدیل شود.

 

علیزاده با بیان اینکه آستان خواهر امام رشت می تواند محور توسعه شهر رشت باشد، گفت: دسترسی به آستان خواهر امام آسان نیست.

 

وی این آستان مقدس را کانون فعالیت هیئت های مذهبی دانست و گفت: اجرای طرح توسعه آستان فاطمه اخری به توسعه شهر رشت کمک بسیار زیادی می کند.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان خاطرنشان کرد: باید ردیف بودجه ملی برای طرح توسعه حرم و ساماندهی بافت های مسکونی اطراف حرم فاطمه اخری در نظر گرفته شود.

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازآفرینی خواهر امام رشت آستان خواهر امام رشت خواهر امام رشت آستان خواهر امام خواهر امام رشت طرح توسعه شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی گفت: رفت و آمد در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف طبیعی هست ولی سعی کنیم در این مدت کوتاه رضایت خدا را در نظر بگیریم، اگر نیت ما ترفیع جایگاه و رسیدن به پست‌های بالاتر باشد و خدمت به مردم را فراموش کنیم جز خسران چیزی در بر ندارد.    رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: دوست نداشتیم در پایان سال و در برهه حساس عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهر بدون فرماندار شود که اینچنین شد و کار‌هایی بر زمین ماند.    امام جمعه مهریز افزود: از همه مدیران و مردم شریف مهریز در خواست میکنم همکاری لازم با فرماندار جدید را داشته باشند و مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.    حجت الاسلام محی الدینی در پایان بیان داشت: مصوبات کارگروه توسعه شهرستان و برخی مصوبات سفر استاندار در شهرستان بر روی زمین مانده است که از فرماندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی پیگیری انجام شود.

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود