Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی سه شنبه شب در پیامی  در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به روایتی از   امام صادق (ع) به نقل از رسول خدا (ص) مبنی بر آنکه   کسی که صبح کند و اهمیتی به کارهای مسلمانان ندهد از آنان نیست، افزود:  مردم ولایتمدار و سرافراز استان البرز حال که دشمنان  شبانه روز از طریق رسانه های وابسته به شیاطین خبیث از آمریکا و اسرائیل گرفته تا عربستان سعودی سعی در منصرف کردن آحاد ملت بزرگ ایران از شرکت کردن در انتخابات‌ می‌کنند و صدای حقد و کینه جویی و دنائت منافقینی که دست شان تا مرفق به خون زنان و مردان و کودکان مظلوم هموطن مان آغشته است از گلوی آن چهره ی پلید جریان نفاق، در تحریم انتخابات بیرون می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کدام عقل سلیمی که اندک علاقه و دلبستگی به وطن اسلامی اش دارد، می تواند اختیار خود را به دست کسانیکه  سینه هایشان مالامال از نفرت نسبت به ایران اسلامی‌ است، بسپارد و آنان را خشنود سازد.

امام جمعه کرج تاکید کرد: آنچه در این سالها بر مردم مظلوم و غیور ایران گذشت ثمره ی انتخاب نادرستی بود که جریانی را بر سر کار آورد تا  معیشت و عزت و علم و سازندگی و تولید کشور را به رضایت غرب و آمریکای منحوس گره بزند و نتیجه ی این خوشبینی به دشمن، شد شرایط سختی که همه ی ایران را درگیر خود کرده است.

حسینی همدانی گفت: اما راه حل برون رفت از این گردونه ی نامبارک تعلل و زنجیره ی شعار نمی توانیم و حصار تحریم ها چیست، آیا دست در دست بدخواهان بگذاریم و یا با انتخابی درست در تغییر وضع بوجود آمده به سهم خودمان تلاش کنیم.

وی بیان داشت: نباید استفاده از حق قانونی و شرعی خود در مسیر بهینه سازی اوضاع نابسامان کشور را با هیچ انگیزه ی ناامید کننده ای معاوضه کنیم.

حسینی همدانی بیان داشت:بلکه با قوت و تعقل راه را برای روی کار آمدن دولتی برخواسته از توده ی مردم رنج کشیده ، اهل عمل ، باتقوی و عزتمند و به تعبیر امام المسلمین دولت حزب اللهی ، در مقابل دشمنان اسلام و ایران هموار کنیم و بدانیم هر "یک" رای توان مضاعفی برای دولت بعد خواهد بود تا با سرعت بیشتر کشور را به سوی ثبات اقتصادی و به حرکت در آوردن گردونه ی معیوب شده تولید سوق دهد و برای سربلندی و استقلال هر چه بیشتر ایران عزیزمان در مقابل دولت هایی که جز ذلت و عقب ماندگی و وابستگی‌را برای ما نمی‌خواهند، تصمیم‌سازی کند.

امام جمعه کرج در پیام خود اظهار داشت: مشارکت در انتخابات شورای شهر و روستاها را با دقت مد نظر داشته باشید و خدمتگزاران جهادی و دست پاک و متخصص در امور مختلف اداره شهر و روستا انتخاب کنید.

وی یاد آورد شد: بنابراین بار دیگر با حضور گسترده ای که اول وقت روز جمعه ۲۸ خرداد با در دست داشتن برگه های رای پای صندوقهاخواهید داشت،  دنیا حماسه ی مردم ایران را نظاره گر خواهد بود که سرفراز و پر امید به یاد آنان که از جان عزیزشان برای عزت و سربلندی ما گذشتند، دولتی را بر سر کار خواهد آورد  که با استفاده از توان داخلی و دانش بومی و برقراری عدالت در تمامی عرصه ها، شرایط داخلی ‌و خارجی کشور را بهبود می‌بخشد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا بیست وهشتم خردادماه برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ امام جمعه کرج مشارکت انتخاباتی استان البرز پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ امام جمعه کرج مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ امام جمعه کرج مشارکت انتخاباتی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از حماسه وعده صادق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: راهپیمایی مردم استان در حمایت از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی و حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه، فردا جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار می‌شود.
حجت الاسلام خاضع افزود: مسیر راهپیمایی از جلوی مصلی امام خمینی (ره) تا مسجد جامع صاحب‌الزمان (عج) است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • توجه به مسئله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • دنیا پیام عملیات غرورآفرین وعده صادق را دریافت کرد
  • راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از حماسه وعده صادق
  • امام جمعه رشت: به زودی شاهد ‌اضمحلال اسرائیل خواهیم بود