Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شیرانی شامگاه سه‌شنبه در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: عادی‌انگاری مردم، شکل‌گیری تجمع‌های انتخاباتی، برگزاری انواع مراسم شادی و عزاداری و همچنین روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در استان‌هایی مانند هرمزگان و خوزستان خطر شیوع را یادآوری می‌کند.
وی افزود: به‌همین منظور افزایش احتمالی آمار مبتلایان به ویروس کرونا و ورود به موج پنجم این ویروس در هفته‌های آینده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیرانی به مشهود بودن تخلف‌ها در رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی اشاره و تصریح کرد:پروتکل‌های بهداشتی در این ستادها رعایت نمی‌شود و براساس گزارش‌های دریافتی، ضمن برگزاری تجمع‌های انتخاباتی در فضای بسته، در فضاهای باز نیز ضوابط رعایت نمی‌شود.
وی یادآور شد: تبعات و نتایج این تجمع‌های بسیار خطرآفرین، در هفته‌های آینده مشخص می‌شود.
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عبور از موج چهارم شیوع ویروس کرونا در استان اظهار داشت: در این موج ۲۷۲ نفر از هم‌استانی‌ها جان خود را از دست دادند.
وی بیش‌ترین ترس کنونی برای افزایش ویروس کرونا را مربوط به تجمع‌های انتخاباتی و دورهمی‌های خانوادگی دانست و گفت:باید با کسانی که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی کوتاهی می‌کنند، برخورد شود.
شیرانی تاکید کرد: روند شیوع و ابتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری کماکان کاهشی و در هفته جاری بخش بیماران سرپایی، بستری، بیماران بستری در بخش‌های ویژه و فوتی‌های ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ کاهشی بوده است.
وی با اشاره به مراجعه ۱۳۲ هزار و ۵۱۳ فرد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری از ابتدا تاکنون افزود: از این تعداد ۴۶ هزار و ۵۲۷ نفر مثبت بوده و یک‌هزار و ۱۲۱ نفر فوت کرده‌اند.
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: البته براساس حدس‌ها، گمان‌ها و برآوردها ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار نفر از مردم استان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند اما هیچ‌گونه علائمی نداشته و یا برای انجام تست مراجعه نکرده‌اند.
وی یادآور شد: میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در کشور ۳.۱ درصد و در چهارمحال و بختیاری ۲.۵ درصد و نرخ بهبودی در ایران ۸۱.۲ درصد و در استان ۹۲.۵ درصد است.
شیرانی اظهار داشت: تاکنون ۵۸ هزار و ۳۱۷ دوز واکسن وارد چهارمحال و بختیاری شده که از این تعداد ۴۵ هزار و ۶۵۳ نفر دوز نخست و هفت هزار و ۶۶۸ نفر دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.
به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تا ۲۲ خردادماه جاری ۱۳۲ هزار و ۵۱۳ مورد مراجعه مشکوک به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری وجود داشته که از این تعداد ۴۶ هزار و ۵۲۷ نفر مثبت بوده‌اند.
بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سه شهرستان کوهرنگ، خانمیرزا و بن در وضعیت زرد (خطر متوسط) و سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی (خطر زیاد) شیوع کرونا قرار دارد.

برچسب‌ها کرونا انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چهارمحال وبختیاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرونا انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چهارمحال وبختیاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
- پیاده روی کارمندان ادارت شهرستان خانمیرزا به مناسبت هفته سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا