Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:26:58 GMT

سرمایه‌گذاری در ورزش هزینه نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۸۹۱

سرمایه‌گذاری در ورزش هزینه نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شبانگاه سه‌شنبه در دیدار جمعی از ورزشکاران و اهالی ورزش که در محل مجتمع سرچشمه برگزار شد، اظهار داشت: دیدار ما با مسابقه فوتبال همراه شد. ان‌شاءالله خداوند با پیروزی آنها دل مردم را شاد کند.

رئیسی با بیان اینکه ورزش نماد پیشرفت کشور حساب می‌شود، عنوان کرد: معتقدم سرمایه‌گذاری در ورزش هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ورزش توجه به نیرو و منابع انسانی محوری‌ترین موضوع است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: پیشکسوتان ورزش حکم چراغ راه را دارند، در عمل باید به آنها توجه شود، لازم است ساز و کار توجه به پیشکسوتان ورزش فراهم شود، این اقدام، احساس مورد اکرام قرار گرفتن ورزشکاران از ابتدا تا دوران پیشکسوتی را به همراه دارد.

ادامه دارد ...

کد خبر 5235922 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش سیدابراهیم رئیسی انتخابات 1400 انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری علیرضا زاکانی سعید جلیلی عبدالناصر همتی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی محسن رضایی مناظره انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری شورای نگهبان محسن مهرعلیزاده هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست

حسینعلی حاجی‌ دلیگانی در گفت‌وگو با خانه ملت با تاکید بر اینکه حقوق کارگران و کارمندان با توجه به تورم نیاز به تجدیدنظر دارد، گفت: اگرچه شورای عالی کار براساس ماده 14 قانون کار مکلف است حقوق کارگران را اضافه کند، در این قانون آمده این افزایش حقوق باید براساس هزینه سبد خانوار باشد بنابراین درصورت استعلام میزان هزینه خانوار شامل مسکن، خوراک و پوشاک و... متوجه عدد قابل‌ملاحظه‌ای خواهیم شد که هیچ تناسبی با حقوق مصوب شده ازسوی شورای عالی کار برای کارگران ندارد، درواقع شورای کار به این مسئله توجه نکرده و حتی هزینه‌های مهمی همچون حق مسکن و پایه سنوات کارگر به افزایش اندک هم نداشته است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش حقوق کارکنان نیز مشمول قانون دائمی می‌شود، افزود: همچنین اگرچه افزایش حقوق کارکنان باید براساس قانون مدیریت خدمات کشوری و موادی از قانون بازنشستگی و تامین اجتماعی صورت می‌گرفت اما مسئولان طبق قانون عمل نکردند اما اکنون نیز امکان اصلاح وضعیت کنونی و تجدیدنظر در اعداد در نظر گرفته شده برای حقوق کارمندان و کارگران وجود دارد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان