Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پیروزی ایران مقابل عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲  قطر اظهار داشت: پیروزی مقابل عراق برای همه مردم ایران اهمیت و ارزش زیادی دارد و به طور حتم باید از کسانی که این اتفاق خوشایند را رقم زدند تشکر کنیم.

وی افزود: ایران موفق شد بعد از یک دهه عراق را شکست دهد و با سه امتیازی که کسب کرد راهی مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: ایران در بازی با عراق با برنامه و هدفمند بازی کرد و برای هر دو نیمه برنامه و تاکتیک ویژه داشت.

بیانی تصریح کرد: در خط دفاع، هافبک و حمله بدون اشتباه ظاهر شدیم و به بازیکنان عراق اجازه کوچک‌ترین کاری را ندادیم.

وی تاکید کرد: به طور حتم نسل فعلی تیم ملی یکی از بهترین نسل‌های فوتبال ایران هستند و واقعا حیف است که به جام جهانی صعود نکنند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در پایان گفت: اسکوچیچ در این مدت نشان داد برای تیم ملی مربی خوبی است و نتایج عالی بر ری نیمکت تیم ملی گرفت.

برچسب‌ها شاهرخ بیانی تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پروندهٔ خبری مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرخ بیانی تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شاهرخ بیانی تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود

تیم فوتبال مس رفسنجان دو بازیکن خود را برای دیدار برابر فولاد در اختیار نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مس رفسنجان در حالی این هفته برابر فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت که دو بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.

منتظر محمد هافبک چپ پای مس ایران را ترک کرده و برای حضور در بازی‌های انتخابی المپیک 2024 در اردوی تیم فوتبال زیر 23 سال عراق به سر می‌برد.

مس جدا از منتظر محمد، دیگر بازیکن عراقی خودش یعنی علی عدنان را هم در اختیار ندارد. این بازیکن محروم است و نمی‌تواند تیمش را در مصاف با فولاد همراهی کند.

گفتنی است، دیدار فولاد خوزستان - مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت 18:10 روز جمعه 31 فروردین در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا