Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازیکن شماره ۲۰ تیم ملی ایران را قهرمان دیدار با عراق دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پس از برتری یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل عراق نوشت: سردار آزمون در پیروزی فوق‌‌العاده ایران مقابل عراق قهرمان بود تا این تیم به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی 2022 قطر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی، بازگشتی فوق‌العاده برای تیم ملی رقم زد که در هر چهار بازی باقیمانده خود پیروز شد و در مسیر سومین صعود متوالی به جام جهانی قرار گرفت.

بازی برای هر دو تیم درگیرانه آغاز شد، اما فشار روی ایران بود که به پیروزی نیاز داشت و همه چشم‌ها به آزمون و طارمی بود که در آمادگی بالایی قرار دارند. ثبات ایران در دقیقه 35 نتیجه داد و احسان حاج‌صفی با فرار از تله آفساید، توپ را به آزمون رساند تا او گل ایران را به ثمر رساند. عراق فرصت بازگشت به بازی را داشت که ضربه سر احمد ابراهیم روی ضربه کرنر، قدرت لازم را برای گشودن دروازه ایران نداشت.

آزمون و طارمی در جلوی زمین همچنان به عراق فشار آوردند و آزمون فرصت گلزنی خوبی داشت که نتوانست مجدداً دروازه عراق را باز کند. ایران صدرنشین گروه C شد و به مرحله پایانی صعود کرد.

همچنین صفحه توئیتری مسابقات جام جهانی که زیر نظر سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اداره می‌شود، درخصوص این بازی نوشت: گل آزمون در نیمه نخست، تفاوت را رقم زد و ایران با صدرنشینی گروه C به مرحله بعد رسید.

صعود ایران به عنوان صدرنشین با پیروزی مقابل عراق/ جهنم بحرین بهشت شد + جدول

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائولو دیبالا و تقسیم شادی پس از گل خود به میلان با سردار آزمون / عکس

سردار آزمون در این بازی حساس به میدان نرفت اما حضور فعالی در کنار زمین داشت.

دیدار برگشت آاس رم و میلان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ رم به پایان رسید. شاگردان ده روسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۳-۱ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.  پائولو دیبالا گل دوم رم را به زیبایی وارد دروازه مایک منیان کرد و در ادامه به کنار زمین رفت و شادی پس از گل خود را با سردار آزمون تقسیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • پائولو دیبالا و تقسیم شادی پس از گل خود به میلان با سردار آزمون / عکس
  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم