Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی پرتغال امشب در اولین بازی خود در مرحله گروهی یورو 2020 به مصاف مجارستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

کریستیانو رونالدو در این بازی دو گل تیمش را به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. فوق ستاره یوونتوس بعد از این بازی گفت: مهمترین چیز در این بازی برد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما یک بازی سخت مقابل تیمی قدرتمند داشتیم که خیلی خوب دفاع می کرد. اما ما موفق شدیم در این بازی 3 گل بزنیم.

وی افزود: خوشحالم در این بازی به پیروزی تیم کمک کردم و موفق شدم دو گل به ثمر برسانم و در نهایت از کسب جایزه بهترین بازیکن زمین خوشحالم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو تیم ملی پرتغال رونالدو یوونتوس یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف

روستوف با گل رونالدو پیروز شد، اما مصدومیت محبی کام شیرین این پیروزی را تلخ کرد!

طرفداری | تیم فوتبال روستوف در دیداری حساس در هفته بیست و سوم لیگ برتر روسیه، با نتیجه یک بر صفر از سد فکل گذشت.

تنها گل این بازی در دقیقه 83 توسط= رونالدو مهاجم 23 ساله برزیلی به ثمر رسید تا روستوف سه امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کند.

اما در نقطه مقابل، محمد محبی، وینگر ایرانی روستوف، در دقیقه 68 به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد. شدت مصدومیت محبی و مدت زمان دوری او از میادین، طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

با این پیروزی، روستوف 34 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر روسیه قرار گرفت. زنیت با 47 امتیاز صدرنشین است و کرسنودار با 43 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حمله با قمه به بازیکن سابق استقلال + ماجرا چیست؟
  • اونای امری پس از پیروزی مقابل آرسنال: عصر بخیر، بسیار خوشحالم!
  • مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف
  • رهبری فرد: نه استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس، سبک تیم اوسمار «علی اکبری» است!
  • روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
  • هدیه ویژه گلزن بارسا به هوادار خردسال (عکس)