Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:33:37 GMT

واکنش به صعود مقتدرانه یوزهای ایرانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۴۰۷۲

واکنش به صعود مقتدرانه یوزهای ایرانی (عکس)

پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و صدرنشینی در گروه C، چهره‌های مختلف فوتبالی و غیرفوتبالی واکنش‌هایی را در صفحات شخصی خود داشتند.

به گزارش "ورزش سه" تک گل سردار آزمون در نیمه نخست جدال تیم‌های ملی ایران و عراق باعث شد تا سفر پرماجرای ایران به منامه بحرین برای انجام چهار مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز در مسیر صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی، با موفقیت به پایان برسد و چهار پیروزی دستاورد شاگردان اسکوچیچ از سفر به بحرین باشد و آن‌ها مقتدرانه در منامه جشن صعود خود به دور نهایی را برپا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به جز صعود، شکستن طلسم 10 سال نبردن عراق در یک مسابقه رسمی دستاورد دیگری بود که امشب یوزهای ایرانی در مقابل سبزپوشان عراقی موفق به کسب آن شدند تا پیروزی امشب شاگردان اسکوچیچ ارزشی دوچندان پیدا کند؛ پس از دمیده شدن سوت پایان مسابقه توسط داور ازبکستانی، چهره‌های ورزشی و غیرورزشی در صفحات مجازی خود واکنش‌های مختلفی به پیروزی تیم ملی و صعود یوزهای ایرانی داشتند.

 

شما می‌توانید در ادامه واکنش‌ها به صعود تیم ملی به دور نهایی مقدماتی جام جهانی را دنبال کنید:

 

 

 

 

 

 

23:04 - سردار آزمون به سرعت پس از پایان مسابقه استوری در صفحه اینستاگرامی خود گذاشت و برای عراقی‌ها کری‌خوانی کرد؛ او نوشت: «بازی آسانی بود!»

 

 

 

 

 

23:00 - علی دایی اسطوره فوتبال ایران اولین چهره‌ای بود که بلافاصله پس از پایان بازی به پیروزی ملی‌پوشان فوتبال ایران واکنش نشان داد و صعود آن‌ها را تبریک گفت.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان که صعود خود را به مرحله دوم جام ملت های آسیا قطعی کرده است در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تایلند ۲۰۲۴ با پیروزی چها بر صفر برابر کویت به عنوان تیم اول از گروه D به مرحله بعدی صعود کرد.

تیم ایران که در این دیدار با ترکیب سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف خود صف‌آرایی کرده بود بازی را با حملات پر دامنه آغاز کرد و در دقیقه ۸ بازی با نفوذ زیبای علی اکرمی و ضربه او که به مدافع برخورد کرد به گل اول دست یافت. 

در دقیقه ۱۶ بازی باز هم فشار ایران و دفاع بسته کویت باعث شد که شلیک سالار آقاپور بعد از برخورد به مدافع کویتی به گل تبدیل شود.

در حالیکه تنها دو ثانیه از پایان نیمه اول باقی مانده بود، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی زیرکانه از میانه میدان دروازه کویت را گشود تا شاگردان شمسایی با پیروزی سه بر صفر به رختکن بروند.

در حالیکه ۱۳ دقیقه از نیمه دوم بازی گذشته بود با اعلام ضربه پنالتی به سود ایران سعید احمدعباسی گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به سود ایران به پایان برسد و شاگردان شمسایی با کسب ۹ امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول گروه D مسابقات به دور بعد راه یابند.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا می‌رود. دیدار دو تیم ساعت ۱۲:۳۰ چهارشنبه هفته جاری پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد