Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@14:28:45 GMT

تساوی دختران ایران برابر ازبکستان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۴۰۷۵

تساوی دختران ایران برابر ازبکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین دیدار تیم های جوانان ایران و ازبکستان از ساعت ۲۱ به وقت محلی و ۲۰:۳۰به وقت تهران در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

گل اول تیم جوانان بانوان ایران را زهره عرفانی در دقیقه ۱۹ وارد دروازه ازبکستان شد. دومین گل ایران در دقیقه ۶۷ با پاس فوق العاده زهره عرفانی، توسط نگین زندی به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گلهای ازبکستان نیز در دقایق ۲۹ و ۴۶ به ثمر رسید.

هستی فروزند بجای زهرا معصومی، محدثه زلفی به جای سارا دیدار، فاطمه پسندیده به جای فاطمه شبان وارد زمین شدند. قضاوت این دیدار بر عهده کادیروا مالیکا از قرقیزستان بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ازبکستان ازبکستان تاجیکستان تیم فوتبال دختران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بانوان شطرنج ایران پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.

تیم شطرنج بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 6085861 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • جشنواره گل دختران ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان