Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:35:45 GMT

تشکر سخنگوی وزارت امور خارجه از تیم ملی فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۴۱۵۴

تشکر سخنگوی وزارت امور خارجه از تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید خطیب زاده، سه‌شنبه شب پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر عراق و صعود به مرحله بعد مسابقات مقدماتی جام جهانی در صفحه توییتر خود نوشت: «مثل همیشه، مرد لحظه‌های سخت بودید. با همه کارشکنی‌ها و مانع‌تراشی‌ها دوباره پرچم ایران را بالا بردید».

وی افزود: «تبریک به همه و به امید موفقیت جوانان ایرانی در مراحل بعدی».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله انتخابی جام‌جهانی و کسب مجوز حضور در جام ملت‌های آسیا برابر عراق به پیروزی رسید تا با کسب چهار برد از چهار دیدار به مراحل بعدی صعود کند.

کد خبر 5235939

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید خطیب زاده فوتبال عراق مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری علیرضا زاکانی سعید جلیلی عبدالناصر همتی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی محسن رضایی مناظره انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری شورای نگهبان محسن مهرعلیزاده هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: "ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم".

وی افزود: "ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد".


دیگر خبرها

  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی