Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش پس از پیروزی تیم‌ملی فوتبال ایران در برابر تیم‌ملی عراق و راهیابی به مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی فوتبال، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر ورزش پس از پیروزی تیم‌ملی فوتبال ایران در برابر تیم‌ملی عراق و راهیابی به مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی فوتبال، پیام تبریکی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن پیام مسعود سلطانی‌فر به شرح زیر است:   بِسم الله الرحمن الرحیم   پیروزی مقتدرانه تیم‌ملی فوتبال ایران بر عراق، پایان بخش اول ماموریتی دشوار و آغازگر مسیری جدید در روند رو به رشد فوتبال ملی ایران است.   نتایج دور رفت و سلب میزبانی از ایران برای دیدارهای برگشت مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی، شرایطی نفس‌گیر را برای تیم‌ملی به‌وجود آورد. بااین وجود برنامه‌ریزی، پشتیبانی خوب، غیرت و اقتدار ملی‌پوشان، تلاش عوامل فنی و از سویی دعای خیر مردم، پیروزی‌های بزرگی را برای ملت عزیز ایران به ارمغان آورد.   اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های ورزشکاران کشورمان در میادین بزرگ ورزشی به‌ویژه تیم‌ملی فوتبال که موجب شادی ملت شریف ایران شدند از خداوند برای این عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم و اطمینان دارم به لطف پروردگار و همدلی کلیه عوامل تیم، راه موفقیت تیم‌ملی فوتبال کشورمان، برای رسیدن به جام‌جهانی، در سومین حضور متوالی، با عزت تداوم خواهد داشت.

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد شهرستان همدان، اظهار داشت: جانبازان سرافراز سلامتی خود را برای اعتلای ارزش‌های قرآنی و دینی و مانایی این سرزمین هدیه کردند و سال‌ها در معرکه‌های سخت حضور پیدا کردند تا عزت ایران‌اسلامی حفظ شود.

استاندار همدان با بیان اینکه سختی‌ها و مشکلات زندگی، جانبازان سرافراز را از مسیر خود منحرف نکرده و همچنان پایبند به اصول اعتقادی خود هستند، افزود: اجر‌ و پاداش الهی خانواده‌های جانبازان کمتر از خود ایثارگران نیست چرا که سختی‌ها برای رضای خدا تحمل کردند.

وی با اشاره به اینکه بحمدالله پیروزی بزرگی در مقابل صهیونیست جنایتکار به دست آوردیم و اقدام دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه بود، بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی و جنایتکار انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و پاسخگو نیست اما بزرگ مردان جبهه مقاومت این هیمنه‌ی پوشالی را شکستند.

قاسمی‌فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» قصد کشتار مردم و تخریب خانه‌ها را نداشت و فقط قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت.

دیگر خبرها

  • پیروزی ازبکستان مقابل عراق در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • واکنش آتالانتا به صعود تاریخی (عکس)
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی
  • محمد محمدی و برنامه ویژه صعود برای سایپا
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا