Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی ایران با شکست عراق در آخرین بازی خود در بحرین موفق شدند تا به عنوان تیم اول به دور بعدی مقدماتی جام جهانی صعود کند. شاگردان اسکوچیچ در بازی ای که عراقی ها تلاش داشتند تا بازی را به خشونت بکشند در نیمه اول روی فرار زیبای احسان حاج صفی و ضربه دقیق سردار آزمون به گل رسیدند تا بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی پربرخورد دو تیم در نیمه دوم هم ادامه داشت. در این نیمه هم عراقی ها یکی دو فرصت خطرناک به دست آوردند که بیرانوند موفق به مهار آنها شد. در لحظات پایانی هم این بازیکنان ایران بودند که می توانستند اختلاف را بیشتر کنند. در نهایت این بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا تیم یکدست اسکوچیچ سوءمدیریت های پیشین در دوران تاج و شرکا و مربی بی رگی مانند ویلموتس را جبران کند و ایران به عنوان تیم اول به دور نهایی مقدماتی جام جهانی راه یابد.

گل:سردار آزمون(۳۵) برای ایران

ترکیب تیم ملی ایران:علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج صفی (۶۹ میلاد محمدی) ، شجاع خلیل زاده، سعید عزت اللهی(۷۰ میلاد سرلک)، علیرضا جهانبخش( ۷۸ سامان قدوس)، مهدی طارمی، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، علی قلی زاده(۳+۹۰ کاوه رضایی) و سردار آزمون(۷۸ مهدی قائدی)

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب تیم ملی عراق: جلال حسن، میثم جبار، سعد ناطق، احمد ابراهیم، علی عدنان، امجد عطفان، صفا هادی، علا مهاوی، همام طارق، بشار رسن( ۸۵ محمد حسیم) و مهند علی( ۵۹ ایمن حسین)

سرمربی:سرکو کاتانچ

کد خبر 607871 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۵ - ۳ بحرین/ شاگردان شمسایی به سختی به دور حذفی صعود کردند

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدار خود در جام ملت های فوتسال آسیا در تایلند به مصاف بحرین رفت و در نهایت با نتیجه  ۵ - ۳ بحرین را شکست دهد.

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران:

باقر محمدى، علیرضا رفیعی‌پور  مهدى کریمى، اصغر حسن‌زاده  و سعید احمدعباسی

ترکیب تیم ملی فوتسال بحرین :

حمید سبط عباس، محمدناصر محمد السندی، صالح احمد، میرزا عبدالله سلمان احمد، محمد عبدالله عبدالعزیز

در دقیقه ۱۱ نیمه اول مسابقه سلمان بازیکن بحرینی ها بر خلاف انتظار همگان موفق شدند نخستین گل بازی را به ثمر برساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علیرضا رضا رفیعی‌پور  نیز در دقیقه ۱۱ دروازه بحرین را باز کند و گل تساوی خیلی زود برای ایران ثبت شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   گل دوم تیم ملی بحرین توسط صالح احمد  در دقیقه ۱۸ روی اشتباه علی اکرمی که به تعویض وی ختم شد، به ثمر رسید.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک بحرینی‌ها به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم در دقیقه ۲۲ پاس زیبا و خلاقانه سعید احمدعباسی به مهدی کریمی  و ضربه این بازیکن از بین پا‌های حمید سبط عباس، گل دوم ایران را به همراه داشت.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در دقیقه ۲۹ سعید احمدعباسی با یک حرکت انفرادی و شلیکی دقیق، گل سوم ایران و سومین گل خود در رقابت‌ها را به ثمر رساند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دقیقه ۳۱ تیم ملی فوتسال ایران که با یارگیری نفر به نفر از شیوه پرسینگ استفاده کرده بود. با یک چرخش ( فرار از پرس ) از سوی بازیکنان بحرین مواجه شد و علی العربی موفق شد دروازه ایران را باز کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

در دقیقه ۳۴ شوت سرکش بهروز عظیمی با وجود عکس العمل دروازه‌بان از بالای دستان او عبور کرد و به تور دروازه بحرینی‌ها چسبید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دقیقه ۳۹ و در چند فاصله چند ثانیه مانده تا پایان مسابقه در حالی که تیم بحرین از سیستم پاور پلی استفاده می‌کرد اشتباه بازیکن حریف سبب شد که احمد عباسی از نیمه زمین خودی دروازه این تیم را برای پنجمین بار باز کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فوتسالیت‌های علم رغم اینکه در ابتدای بازی حریف خود را دست کم گرفته بودند، اما در پایان موفق شدند از سد بحرینی‌ها بگذرند و ۶ امتیازی شوند و به دور حذفی صعود کنند.

  باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • (ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • صعود قاطعانه شاگردان شمسایی
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • ایران ۵ - ۳ بحرین/ شاگردان شمسایی به سختی به دور حذفی صعود کردند
  • عبور سخت شاگردان شمسایی از سد بحرین/ صعود دلهره‌آور فوتسال ایران