Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@23:30:13 GMT

کنایه آزمون به تیم ملی فوتبال عراق(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۴۲۰۰

کنایه آزمون به تیم ملی فوتبال عراق(عکس)

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بازی مقابل عراق کنایه جالبی را در فضای مجازی مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی دور گروهی مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ امشب در مصاف با تیم ملی عراق با نتیجه یک بر صفر برنده شد و سردار آزمون گل برتری تیم ملی را به ثمر رساند.

سردار آزمون پس از این برتری به سبک بازی مقابل بحرین تصویری از خود در رختکن با در دست داشتن یک نوشیدنی نشان داد و از عبارت easy game بازی آسان استفاده کرد تا کنایه جالب توجهی را به شاگردان کاتانچ زده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق سردار آزمون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا

سردار آزمون در نیمه نهایی لیگ اروپا به تیم قبلی یا همان تیم اصلی خود رسید.

به گزارش ورزش سه با صعود دراماتیک آاس رم به نیمه نهایی لیگ اروپا سردار آزمون به تیم سابق خود بایرلورکوزن برخورد کرد و تقابلش با این تیم می‌تواند فوق العاده جذاب باشد.

ژابی و بایر پیش به سوی سه گانه با رکورد

بایرلورکوزن پنج روز بعد از قهرمانی زودهنگامش در بوندس لیگا در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا در لندن مقابل وستهام قرار گرفت و با یک گل خورده در نیمه نخست شرایط سختی را متحمل شد، اما کم کم مقابل تیم دیوید مویس خودش را پیدا کرد.

لورکوزن که تا قبل از این بازی ۴۳ بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته و در آستانه شکستن رکورد یوونتوس بود تا دقیقه ۸۹ یک بر صفر از حریفش عقب بود تا اینکه با گل فیریمپونگ بازی را به تساوی کشاند و از این شکست هم گریخت تا رکورد یووه شکسته و ژابی و تیمش همزمان با صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا به چهل و چهارمین بازی بدون باخت برسند.

ده‌روسی جان‌سخت و صعود دراماتیک

آ اس رم با هدایت دانیله ده‌روسی در حالی که خیلی زود با دو گل مانچینی و دیبالا از میلان قدرتمند پیش افتاده بود، در دقیقه ۳۰ با اخراج مهمت زکی چیلیک ده نفره شد و با دفاع جانانه تنها یک گل خورد و در نهایت به شکلی دراماتیک به نیمه نهایی صعود کرد.

صعود آاس رم با توجه به نتایج خوب ده روسی در سه ماه گذشته باعث شد تا این اسطوره رمی‌ها نزد هواداران تیمش به محبوبیت بیشتری دست یابد.

این دوازدهمین برد ده روسی از وقتی است که جانشین ژوزه مورینیو شده و حالا رمی‌ها با او سودای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان را دارند؛ اتفاقی که می‌تواند با قهرمانی در لیگ اروپا یا کسب سهمیه در سری آ ممکن شود.

بازی انتقامی از راه رسید

بایرلورکوزن و آ آس رم با صعود به مرحله نیمه نهایی به هم برخوردند تا شاهد یک تقابل ویژه و جالب در این مرحله لیگ اروپا باشیم.
این قرعه وقتی جالب می‌شود که بدانیم این دو تیم فصل گذشته درست در همین مرحله بهم برخورد کرده بودند.

لورکوزن فصل قبل از لیگ قهرمانان و مرحله گروهی حذف شد تا وارد لیگ اروپا شود و بعد از حذف موناکو، فرانس واروش مجارستان و یونیون سنت ژیلوس بلژیک به نیمه نهایی و آ اس رم رسید.

در مسابقه رفت آ آس رم در خانه در یک بازی نسبتا پایاپای با گل بوو به پیروزی رسید تا تیم ژابی آلونسو در بازی برگشت دنبال جبران و رسیدن به فینال باشد، اما به سد محکم ژوزه مورینیو و اتوبوسی که مقابل دروازه اش چید، برخورد کرد.

در این مسابقه لورکوزن با وجود یک بازی کاملا برتر و تهاجمی هر چه کرد نتوانست دروازه رم را باز کند و بازی بدون گل تمام شد تا مورینیو و یارانش به فینال برسند. در فینال، اما تیم مورینیو در ضربات پنالتی به سویایی باخت که یوونتوس و منچستریونایتد را حذف کرده بود تا این تیم اسپانیایی در این جام رکورددار باشد.

حالا تقابل این فصل دو تیم رم و لورکوزن باز هم در مرحله نیمه نهایی می‌تواند یک بازی انتقامی برای تیم ژابی باشد، اما کار برای آنها دشوار خواهد شد.

شبی که سردار چشم رمی‌ها را گرفت

سردار آزمون که فصل قبل برای بایرلورکوزن بازی می‌کرد حالا به صورت قرضی برای آ اس رم توپ می‌زند و حتما تقابل با تیم سابقش برای او کاملا ویژه خواهد بود. سردار که در بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان مصدوم شد بعد از اینکه چند بازی مهم تیمش را از دست داد به دیدار حساس مقابل میلان رسید، اما روی نیمکت نشست و به زمین نرفت، اما شاهد صعود دراماتیک تیمش به نیمه‌نهایی بود.

نکته جالب اینجاست که سردار در بازی نیمه نهایی فصل قبل مقابل رم درخشید و همان جا بود که چشم مسئولان این تیم ایتالیایی را گرفت.

در بازی رفت دو تیم در فصل گذشته آزمون در دقیقه ۷۲ به جای هلوژاک وارد شد، اما در دیدار برگشت که برای لورکوزن حکم مرگ و زندگی داشت به ارنج اصلی رسید و تا پایان مسابقه در زمین بود.

در آن بازی با اینکه لورکوزن با ۶۰ درصد مالکیت توپ و ۲۳ حمله در مقابل تنها یک حمله حریف یک بازی یکطرفه را به نمایش گذاشت موفق به گلزنی نشد، اما سردار آزمون یکی از بهترین‌های تیمش بود و با همان نمایش درخشان چشم رمی‌ها را گرفت تا فصل بعد از آن به صورت قرضی راهی پایتخت ایتالیا شود.

ژابی – ده‌روسی؛ تقابل بهترین‌ها

دانیله ده‌روسی با آن چهره فتوژنیک و کاریزمایی که تنها از یک اسطوره برمی‌آید حلا در قامت منجی رم، این تیم را از آنچه مورینیو به سمتش برده بود نجات داد. گلادیاتور کلوزئوم از ژانویه تاکنون تنها دو باخت با رم متحمل شده، اما با رساندن تیمش به رده پنجم سری آ و حالا نیمه نهایی لیگ اروپا به عنوان یک مربی نیز در قامت یک ستاره رم را به جایگاهی که باید نزدیک کرده است.

در نقطه مقابل او ژابی آلونسو قرار دارد که اغراق نیست بگوییم بهترین یا موفق‌ترین مربی فصل اروپاست. آلونسو موفق شد بعد از دوازده سال به سلطه بایرن مونیخ در بوندس لیگا پایان دهد و بدون باخت تیمش را پنج هفته قبل از پایان فصل قهرمان کند. او حالا با رساندن تیمش به نیمه نهایی لیگ اروپا و البته فینال جام حذفی آلمان در آستانه کسب یک سه گانه تاریخی قرار دارد.

بدون شک جدا از تقابل سردار آزمون با تیم سابق خود در نیمه‌نهایی لیگ اروپا، دوئل دو مربی جذاب، موفق و دوست‌داشتنی در قامت سرمربیان رم و بایرلورکوزن، می‌تواند مصاف دو تیم را تبدیل به جذاب‌ترین مسابقه فصل لیگ اروپا کند.

تقابل دو تیم در این مرحله در روز‌های ۲ و ۹ ماه می (۱۳ و ۲۰ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

پای دیگر نیمه‌نهایی نیز دو تیم المپیک مارسی و آتالانتا هستند و دیدار فینال این رقابت‌ها نیز ۲۲ می (دوم خردادماه) در دوبلین برگزار خواهد شد.

tags # سردار آزمون سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا
  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • پائولو دیبالا و تقسیم شادی پس از گل خود به میلان با سردار آزمون / عکس
  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی