Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@10:17:46 GMT

از وضع موجود ناراضی هستیم، اما قهر نمی کنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۴۲۰۵

از وضع موجود ناراضی هستیم، اما قهر نمی کنیم

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، اظهار کرد: اینکه عده‌ای می‌گویند به دلیل وضعیت نامطلوب اقتصادی، معیشتی و مشکلات بسیار در کشور، رأی نمی‌دهیم، ترفندها و حیله‌های دشمنان این نظام است که به طرق مختلف به این مردم و به ویژه جوانان تزریق می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با تأکید بر این‌که به فکر ایحاد تحول اساسی در کشور هستیم، افزود: ما هم مثل شما از وضع موجود ناراضی هستیم؛ اما قهر نکرده و میدان را خالی نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: با حضور بصیرانه و آگاهانه خود، تحول اساسی در نظام مدیریتی کشور را رقم زده و با انتخاب نامزدی انقلابی، کارآمد، شجاع، ضد فساد، مؤمن و ولایی، ارزش گرا، پرکار و با نشاط، شایسته سالار و حامی تولید، دلدادگان به غرب و سکولار مسلک را از عرصه حاکمیت این کشور جاروب خواهیم کرد.

حسینی با تأکید براینکه ۲۸ خرداد روز قیام و حضور در میدان است، تصریح کرد: ۲۸ خرداد روز امتحان، تحول، غربالگری، غیرت و همیت، رشادت و ایثارگری و فداکاری و روز بر زمین کوبیدن دشمن است. همه بیایید و با مشارکت پرشور و انتخاب اصلح، اقتدار و کارآمدی نظام را که خاری در چشم دشمن است تضمین کنید و زمینه حاکمیت دولت انقلابی را فراهم کنید.

وی با بیان اینکه ما میدان را خالی نمی کنیم، ادامه داد: میدان انتخابات امروز میدان رزم و جهاد است و ما می دانیم اگر نیاییم بدخواهان می‌آیند و میدان را پُر می کنند و آینده ای سیاه تر از امروز را برای کشور رقم می‌زنند.

امام جمعه ابرکوه یادآور شد: این مردم صاحبان اصلی کشور هستند و نمی گذارند حقشان ضایع شود و کشورشان به باد فنا رود. این مردم وظیفه شناس هستند، و اجازه نمی دهند بار دیگر کشور در دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

رئیس مجمع بسیج شهرستان ابرکوه عنوان کرد: روز انتخابات لیله القدر انقلاب و رقم زننده چهار سال از سرنوشت کشور، فرصتی برای تجدید قوای نظام، نماد وحدت و همدلی و همبستگی ملت و موجب حفظ آرمان‌های انقلاب و کُند شدن حربه دشمن است.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه وضع موجود تحول خبرگزاری فارس استان یزد شهرستان ابرکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد

یحیی هاشمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگا مهر از صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب با شناسایی و مسدود کردن یک حلقه چاه غیر مجاز در یک واحد سنگ شکن در ابرکوه خبر داد.

وی گفت: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و با تلاش گروه گشت و بازرسی این اداره و همکاری دستگاه های قضایی و انتظامی، یک حلقه چاه غیرمجاز در یک واحد سنگ شکن در این شهرستان شناسایی و پس از طی مراحل قانونی پر شد که این امر صرفه جویی سالانه ۲ هزار و ۵۲۰ متر مکعب آب را در پی داشت.

هاشمی‌نژاد با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی اظهار کرد: اداره منابع آب شهرستان ابرکوه با هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت.

کد خبر 6084182

دیگر خبرها

  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه
  • آموزش و پرورش ما نباید حافظه محور و ایستا باشد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • نظام راهبری و پایش تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • سپاه میدان‌دار صحنه‌های نظام و انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران پرچم‌دار میدان‌های سخت است
  • بانک ایده‌ها و تجارب نظام آموزشی در بوشهر ایجاد می‌شود