Web Analytics Made Easy - Statcounter

غول های فوتبال اسپانیا مشکلی برای حضور در معتبرترین تورنمنت فوتبال اروپا ندارند. 

بارسلونا و رئال مادرید هم مانند یوونتوس از یوفا تاییدیه گرفته اند و مشکلی برای حضور در فصل 22-2021 لیگ قهرمانان اروپا ندارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از کوپه، پس از دعوای سنگینی که بر سر تشکیل سوپرلیگ اروپا شکل گرفت، مقامات یوفا به طور مداوم تیم های بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس را که همچنان به تورنمنت ذکر شده متعهد هستند، تهدید می کردند و صحبت از محرومیت 2 ساله این 3 باشگاه بزرگ از لیگ قهرمانان اروپا در میان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از شکایتی که باشگاه های سوپرلیگی از یوفا کردند و با حکم دادگستری سوئیس، یوفا پیگیری های خود علیه یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا را به حالت تعلیق درآورد. ساعتی قبل خبر قطعی بودن حضور یوونتوس در فصل 22-2021 لیگ قهرمانان اروپا منتشر شد و ظاهرا هم قطاران اسپانیایی بیانکونری نیز این تیم را در معتبرترین تورنمنت باشگاهی همراهی خواهند کرد. بنا به اعای کوپه، یوفا به بارسلونا و رئال مادرید اعلام کرده که این 2 باشگاه می توانند در فصل 22-2021 لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنند. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با سعید عزیزیان: حجازی یاد داد برای پنالتی نیم گام زودتر حرکت کنم؛ پرسپولیس دهه 60 بهترین بود حمید استیلی در طرفداری: عراقی ها فنی حریف ما نمی شوند، شاید حاشیه درست کنند! ترکیب تیم ملی طبق معمول لو رفت؟ مارکو آرناتوویچ در آستانه محرومیت سنگین به دلیل توهین نژادپرستانه آرون رمزی نفر اول لیست مازاد یوونتوس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید فصل 22 2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، نام پپ گواردیولا مترادف با مشکلات رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپاست. بله، درست است که رئال توانسته پپ را زمانی که او در بایرن بود و حتی روی نیمکت سیتی حذف کند، اما حقیقت این است که سرمربی اسپانیایی در لیگ قهرمانان اروپا بیشترین ضربه را به رئال زده است.

در مجموع سه بار گواردیولا رئال مادرید را از لیگ قهرمانان حذف کرده است. اولین بار در سال 2011 بود که او روی نیمکت بارسلونا بود. دو بار دیگر در سال های 2020 و 2023 در منچسترسیتی. حالا گواردیولا با چهارمین حذف رئال مادرید در لیگ قهرمانان آماده می شود.

سرمربی کاتالان  به مصاف رئال مادریدی خواهد رفت که متخصص پایان دادن به منطق و از بین بردن تمام آمارهای منفی است. رئال از سال 2004، یعنی 20 سال پیش، که مقابل موناکو حذف شد، دیگر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کنار نرفته است.

از آن به بعد رئال همیشه این مرحله را پشت سر گذاشته و تاکنون یازده بار موفق به صعود به نیمه نهایی شده است. 

بازی رفت در برنابئو 3-3 مساوی شده و باید دید رئال امشب برابر کابوس چمپیونزلیگی‌اش ورق را بر می گرداند یا خیر؟

دیگر خبرها

  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • گل فرانک ریبری به رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 17 آوریل، 2012) / فیلم
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد