Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@07:12:07 GMT

35 سال قبل در چنین روزی؛ آخرین بازی رسمی ناصر حجازی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۴۲۸۵

ناصر حجازی 35 سال پیش در چنین روزی آخرین بازی رسمی خود را انجام داد

ناصر حجازی 35 سال قبل در چنین روزی برای آخرین بار در یک میدان رسمی فوتبال ایران به میدان رفت و دیگر هیچ میدان رسمی در فوتبال ایران قامت رسای او را تجربه نکرد.

به گزارش طرفداری، روز آخر فوتبال برای عقاب دهه چهل تا شصت فوتبال ایران روز شیرینی نبود و استقلال با کاپیتانی و حضور او درون دروازه 3-0 باخت اما حجازی در این بازی اشتباهی درون دروازه نداشت، او یک گل پنالتی خورد و 2 گل هم روی حرکات بازیکنان رقیب و اشتباهات دفاعی به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجازی بعد از این بازی تنها در یک دیدار دوستانه غیر رسمی برای استقلال بازی کرد و راهش به هندوستان و بنگلادش رسید، فوتبال را کنار گذاشت و مربی شد، خودنمایی کرد و قدیس فوتبال بنگلادش شد، خودش را به فوتبال ایران دیکته کرد و با حضور او محمدان بنگلادش برابر پرسپولیس و شاهین اهواز درخشید، بعد به ایران برگشت و دوران پر غرور مربیگری اش آغاز شد اما در این مطلب فقط یادآور خاطرات دیرین او و روز آخرش شدیم. 

عقاب استقلال رفت، به قول ناتل خانلری، شهپر هوا اوج گرفت... چون قصد داشت از تحقیرها و بی احترامی ها دور شود که مردان نسل دهه شصت بیشتر اتفاقات آن روز را به خاطر دارند... 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با سعید عزیزیان: حجازی یاد داد برای پنالتی نیم گام زودتر حرکت کنم؛ پرسپولیس دهه 60 بهترین بود حمید استیلی در طرفداری: عراقی ها فنی حریف ما نمی شوند، شاید حاشیه درست کنند! ترکیب تیم ملی طبق معمول لو رفت؟ مارکو آرناتوویچ در آستانه محرومیت سنگین به دلیل توهین نژادپرستانه آرون رمزی نفر اول لیست مازاد یوونتوس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همیشه بازی اول در هر تورنمنت رسمی سخت است.

به گزارش مشرق،وحید شمسایی در گفت وگویی بعد از پیروزی ۳ بر یک تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل افغانستان در جام ملت‌های آسیا۲۰۲۴ اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود همیشه اولین بازی برای هر تیمی سخت است طبق برنامه قرار بود روز ۲۶ فرودین از ایران پرواز داشته باشیم که به تایلند برسیم و در ۳ روز باقی مانده به بازی اول با افعانستان زودتر آماده و به شرایط ایده‌آل برسیم.

وی ادامه داد: به دلیل اتفاقات صورت گرفته و لغو هواپیمایی امارات ما یک روز دیرتر به بانکوک رسیدیم.رسیدیم و فقط توانستیم ۴۵ دقیقه تو زمین اصلی تمرین کنیم و سایر تیم‌های خیلی زودتر خودشان را به بانکوک محل برگزاری مسابقات رسانده بودند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همیشه بازی اول سخت است و هدف کادر فنی در این بازی این بود که به همه بازیکنان فرصت بازی دهد تا آنها به شرایط زمین،جوی و..آشنا شوند.همیشه شرایط بازی اول نسبت به بازیهای دیگه شرایط خاص خودش را داره و این برای ما مهم بود پیروز شویم و خدا را شکر پیروز شدیم و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشی می گویم.

وی گفت : فرصت‌های زیادی در این بازی از دست دادیم و در قایقی عملکرد خوبی نداشتیم مخصوصا در جایی که ۵ خطا شدیم ما باید بریم نقاط ضعف خودمان را برطرف و نقاط مثبت را ارتقا دهیم.

شمسایی افزود این بازی به فراموشی سپرده می شود امشب به همراه کادر فنی سفال منش، قهرمانی، داداش زاده و مشیری داریم می رویم بازی کویت بحرین را از نزدیک ببینیم و این دو تیم به خوبی آنالیز کنیم و برای بازی دو روز آینده با بحرین آماده شویم.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم
  • پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
  • انریکه و ناصر باعث نابودی امباپه شدند!