Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@02:46:35 GMT

رونالدو از قدیم با نوشابه مشکل داشت! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۴۳۰۹

رونالدو از قدیم با نوشابه مشکل داشت! (عکس)

آفتاب‌‌نیوز :

در 24 ساعت اخیر ویدئوی جالبی از کریستیانو رونالدو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مجارستان به شدت مورد توجه قرار گرفته است. ستاره پرتغالی در همان بدو ورود به سالن دو نوشابه کوکاکولا را از جلوی خودش برداشته و حاضران را به نوشیدن آب به جای نوشابه دعوت می کند. رونالدو حساسیت شدیدی روی رژیم غذایی خود داشته و از نوشیدن و خوردن هر گونه مواد مضری امتناع می ورزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما جالب اینجاست هشت سال قبل مشکلی دیگر بین رونالدو و دیگر کمپانی مشهور تولید نوشابه یعنی پپسی ایجاد شده بود.

در سال 2013 و پیش از مسابقه حساس دو تیم پرتغال و سوئد در مرحله پلی آف بود که نمایندگی کمپانی پپسی در سوئد اقدام به پخش ویدئویی جنجالی از تقابل کریستیانو رونالدو و زلاتان، دو ستاره گلزن دو تیم کرد. در پایان آن ویدئو عروسکی شبیه رونالدو با لباس تیم ملی پرتغال و شماره هفت، مستاصل و شکست خورده برابر حریف، با دهان و دستانی به ریل قطار بسته شده بود و در واقع هدف این ویدئو نشان دادن قدرت زلاتان برابر رونالدو بود. البته این رویا به حقیقت منجر نشد و پرتغال با هت تریک رونالدو به جام جهانی راه یافت.

این ویدئو به سرعت با اعتراض شدید هواداران پرتغاال و رونالدو همراه شد و حجم این اعتراضات به قدری بود که در نهایت کمپانی پپسی با انتشار متنی مجبور به عذرخواهی شد. پپسی در بیانیه خود نوشت: "ما هرگز نمی خواهیم ورزش و روحیه رقابت پذیری را با دید منفی بیان کنیم. اگر مردم از این ویدئو آزرده خاطر شده اند، ما متاسف هستیم و از همه افراد متضرر عذرخواهی می کنیم."

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رونالدو تبلیغ نوشابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی

پورتو در هفته سی‌ام لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و موفق شد با درخشش طارمی به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، پورتو در این هفته لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیم پورتو قرار داشت. پورتو توسط گالنو در دقیقه ۳۱ به گل رسید اما چند دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد اما در نیمه دوم گل پیروزی بخش پورتو توسط مهدی طارمی در دقیقه ۵۶ ساخته شد و گونزالس حکم به برتری شاگردان کونسیسائو داد.

به این ترتیب پورتو رتبه سوم را از براگا پس گرفت و ۶۲ امتیازی شد. اسپورتینگ با ۷۸ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • آتش‌سوزی هولناک بازار قدیم بندرعباس + ویدئو
  • نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم)
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما