Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، متن پیام مسعود سلطانی‌فر به شرح زیر است:

بِسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه تیم‌ملی فوتبال ایران بر عراق، پایان بخش اول ماموریتی دشوار و آغازگر مسیری جدید در روند رو به رشد فوتبال ملی ایران است.

نتایج دور رفت و سلب میزبانی از ایران برای دیدارهای برگشت مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی، شرایطی نفس‌گیر را برای تیم‌ملی به‌وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بااین وجود برنامه‌ریزی، پشتیبانی خوب، غیرت و اقتدار ملی‌پوشان، تلاش عوامل فنی و از سویی دعای خیر مردم، پیروزی‌های بزرگی را برای ملت عزیز ایران به ارمغان آورد.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های ورزشکاران کشورمان در میادین بزرگ ورزشی به‌ویژه تیم‌ملی فوتبال که موجب شادی ملت شریف ایران شدند از خداوند برای این عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم و اطمینان دارم به لطف پروردگار و همدلی کلیه عوامل تیم، راه موفقیت تیم‌ملی فوتبال کشورمان، برای رسیدن به جام‌جهانی، در سومین حضور متوالی، با عزت تداوم خواهد داشت.

پربیننده ترین زمان برگزاری دربی حذفی مشخص شد بیرانوند در تیم‌ ملی پهلوان شد + عکس دربی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی صحبت‌ های فردوسی‌ پور درباره یورو۲۰۲۰ ایران - عراق؛ اولین فینال شاگردان اسکوچیچ

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در حالی به مصاف ذوب آهن رفت که عدم کسب نتیجه در 3 بازی سال جدید حسابی مورایس و شاگردانش را تحت فشار قرار داده و به همین دلیل هواداران حسابی از نتایج کسب شده شاکی هستند.
در این بین شایعاتی در فضای مجازی درباره ارتباط نه چندان خوب ستاره‌های تیم هم مطرح می‌شود که حالا محمد دانشگر بازیکن مصدوم طلایی‌پوشان که در مصاف با صنعت نفت آبادان مصدوم شد و فصل برای او از دست رفت، با اقدام خود به این موضوع واکنش نشان داده است.
دانشگر به صورت کاملا آگاهانه با انتشار یک رشته استوری تمامی هم تیمی هایش را منشن کرده و با درج تصویری از آنها بابت پیروزی برابر ذوب آهن در دربی تشکر کرده است.

نکته قابل توجه درباره دانشگر اینکه با وجود مصدومیت شدیدی که گریبان او را گرفته، این مدافع در تمامی تمرینات تیم پس از بازگشت از آبادان حاضر بوده و در دربی اصفهان نیز با دست بانداژ شده در ورزشگاه حاضر شد و به هم تیمی هایش برای کسب پیروزی و بازگشت به لیگ روحیه داد.

سپاهان پس از پیروزی در دربی اصفهان حالا در 8 امتیازی صدر جدول قرار دارد و با روحیه بالاتری به ادامه مسابقات و 7 بازی باقی مانده نگاه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • حزب‌الله: عملیات «وعده صادق» آغازگر معادله‌ای جدید است
  • احمد نور آماده حضور در دربی سرخابی‌ها
  • عکس| محسن مسلمان داغ دل استقلالی ها را تازه کرد
  • در دیدار سال ۱۳۵۷، فرح با آیت‌الله خویی رهبر شیعیان عراق چه گذشت؟