Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق که منجر به صدرنشینی این تیم در گروه C و صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر شد، گفت: من در نخستین کنفرانس خبری خودم در اینجا (بحرین) گفتم که در گروه خیلی سختی حضور داریم و باید چهار بازی خود را ببریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره روند صعود این تیم به مرحله نهایی به عنوان صدرنشین افزود: فشار چهار بازی که باید حتما از آنها برنده بیرون می آمدیم کار ما را سخت تر هم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: در این آب و هوا (در کشور بحرین) بر عکس بقیه تیم های گروه که سه بازی انجام می دادند چهار بازی داشتیم و این مشکل را دو چندان سخت تر می کرد.

او درباره پیروزی مقابل عراق تصریح کرد: از بازیکنانم که دور از هیجانات و با بازی منطقی موفق شدند، تشکر می کنم. قبل از بازی هم از آنها خواستم دور از احساسات بازی کنند. به خاطر تلاش آنها که در این شرایط سخت سربلند بیرون آمدند، تبریک می گویم. در بازی هایی به این شکل، خیلی سخت است دور از هیجان بازی کنیم.

اسکوچیچ تاکید کرد: نیمه اول بازی ما بهتر بود و در نیمه دوم ریتم هماهنگی ما از کار افتاد اما موقعیت های بیشتری را در همان ۴۵ دقیقه دوم داشتیم. استحقاق برد مقابل عراق را داشتیم. در مجموع از اینکه در کنار بازیکنان ایران هستم به خودم افتخار می کنم و خوشحالم مربی تیم ملی ایران هستم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سئوال که «نظرتان درباره کسب اولین برد مقابل عراق پس از سال ها و اینکه نگران رویارویی بعدی با این تیم نیستید؟» گفت: احترام زیادی برای تیم عراق قائل هستیم. در دور بعدی رقابت ها با تیم های قوی روبرو می شویم که اگر عراق هم جزو آنها باشد باید خیلی آماده باشیم.

ادامه دارد...

کد خبر 5235929

منبع: مهر

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال عراق فوتبال تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال عراق کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ ملت های والیبال یورو 2020 تیم ملی والیبال ایران کاراته والیبال تورنمنت بين المللي دراگان اسکوچیچ کسب سهمیه المپیک مقابل عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، از ساعت 17:30 دقیقه چهارمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا میان دو تیم ویتنام و ازبکستان برگزار می‌شود، تا حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شود. دیگر بازی نیمه نهایی هم میان دو تیم تایلند و تاجیکستان برگزار می‌شود.

اما نکته قابل توجه اینکه با توجه به اینکه ازبکستان میزبان جام جهانی 2024 به شمار می‌رود، در صورتی که این تیم بتواند ویتنام را شکست بدهد و با صعود به نیمه نهایی به مانند ایران، تایلند و تاجیکستان سهمیه بگیرد، یک سهمیه دیگر برای آسیا باقی خواهد ماند که باعث می‌شود مسابقات پلی آف میان 4 تیم حذف شده افغانستان، قرقیزستان، عراق و ویتنام شکل هیجان انگیزی به خود بگیرد و حتی نفس گیرتر از رقابت‌های نیمه نهایی و فینال شود.

بر این اساس و در صورت پیروزی ازبکستان در آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی، ویتنام عنوان بازنده این مسابقه روز جمعه در یکی از مسابقات پلی آف به مصاف قرقیزستان می‌رود و دیگر مسابقه پلی آف هم میان عراق و افغانستان برگزار خواهد شد. درنهایت برای تعیین پنجمین سهمیه فوتسال ایران در آسیا همزمان با دیدار فینال و رده بندی شاهد نبرد حساس برنده پلی آف یک و دو هم خواهیم بود.

البته تمام این احتمالات به پیروزی ازبکستان در بازی آخر مرحله یک چهارم بستگی دارد که از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند