Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق که منجر به صدرنشینی این تیم در گروه C و صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر شد، گفت: من در نخستین کنفرانس خبری خودم در اینجا (بحرین) گفتم که در گروه خیلی سختی حضور داریم و باید چهار بازی خود را ببریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره روند صعود این تیم به مرحله نهایی به عنوان صدرنشین افزود: فشار چهار بازی که باید حتما از آنها برنده بیرون می آمدیم کار ما را سخت تر هم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: در این آب و هوا (در کشور بحرین) بر عکس بقیه تیم های گروه که سه بازی انجام می دادند چهار بازی داشتیم و این مشکل را دو چندان سخت تر می کرد.

او درباره پیروزی مقابل عراق تصریح کرد: از بازیکنانم که دور از هیجانات و با بازی منطقی موفق شدند، تشکر می کنم. قبل از بازی هم از آنها خواستم دور از احساسات بازی کنند. به خاطر تلاش آنها که در این شرایط سخت سربلند بیرون آمدند، تبریک می گویم. در بازی هایی به این شکل، خیلی سخت است دور از هیجان بازی کنیم.

اسکوچیچ تاکید کرد: نیمه اول بازی ما بهتر بود و در نیمه دوم ریتم هماهنگی ما از کار افتاد اما موقعیت های بیشتری را در همان ۴۵ دقیقه دوم داشتیم. استحقاق برد مقابل عراق را داشتیم. در مجموع از اینکه در کنار بازیکنان ایران هستم به خودم افتخار می کنم و خوشحالم مربی تیم ملی ایران هستم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سئوال که «نظرتان درباره کسب اولین برد مقابل عراق پس از سال ها و اینکه نگران رویارویی بعدی با این تیم نیستید؟» گفت: احترام زیادی برای تیم عراق قائل هستیم. در دور بعدی رقابت ها با تیم های قوی روبرو می شویم که اگر عراق هم جزو آنها باشد باید خیلی آماده باشیم.

ادامه دارد…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق دراگان اسکوچیچ فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مقابل عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس

بازیکنان و هواداران بارسلونا انتظار نیمه دوم سختی برابر پاریسی‌ها خواهند داشت.

طرفداری | بارسلونا با اخراج مدافع مستحکم خود حال باید بیش از یکساعت از این بازی را با یک یار کمتر بازی کند.

دیدار دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید. رافینیا در دقیقه 12 و عثمان دمبله در دقیقه 40، گل‌های این بازی را در نیمه نخست به ثمر رساندند. اما مهم‌ترین اتفاق این جدال دیدنی، اخراج مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا، رونالد آرائوخو بود. در دقیقه 29 بازی، بردلی بارکولا در حال تک به تک شدن با تراشتگن بود که آرائوخو او را خارج از محوطه جریمه سرنگون کرد تا ایستوان کواتس، داور رومانیایی با کارت قرمز مستقیم آرائوخو را جریمه کند.

بارسلونا تنها 11 دقیقه پس از اخراج آرائوخو دروازه‌اش توسط عثمان دمبله باز شد تا بازیکنی که از ابتدای بازی مورد نفرت هواداران بارسا قرار داشت، تا به اینجا زننده گل تساوی‌بخش پاریسی‌ها در استادیوم مونتجوییک باشد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • رئیس دورتموند با عجله در میانه زمین (عکس)
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • حضور دادمرز در نیمه نهایی
  • ایمان محمدی به نیمه نهایی رسید