Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عسگری  شامگاه سه شنبه درهمایش فرهنگیان حامی حجت الاسلام رییسی که درکانون شهید فهمیده کرج برگزارشد،اظهارداشت: ‏حضور گسترده مردم در انتخابات بزرگترین سرمایه و پشتیبان برای گرفتن تصمیم های بزرگ و شکستن تحریم ها است.

وی با اشاره به اینکه هراثر انگشت گامی در خدمت تقویت هویت ملی و ارسال پیام اقتدارو همبستگی در انتخابات پیش روست، خاطرنشان کرد: تحقیق، آگاهی و درس گرفتن از تجربه گذشته در انتخاب اصلح امری ضروری است که باید به آن توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم مهمترین سرمایه کشورهستند که دشمنان تلاش می کنند این سرمایه عظیم درانتخابات ۲۸ خرداد حضورش کم رنگ باشد.

وی تصریح کرد: بدون اعتماد و حمایت مردمی کارها درکشور پیش نمی رود پس باید برای خدمت به مردم صادقانه و جهادی کارکرد.

عسگری یادآورشد: حکومت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد خدمات، رفاه، آموزش، فرهنگ، اقتصاد و سایر موارد تشکیل می‌شوند که بدون مردم معنا ندارد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید  یک تحول واقعی در کشورایجاد شود، اضافه کرد: برای ایجاد این تحول نیازمند تصمیم‌های بزرگ و دولت تحول‌گرداریم که این اتفاق را مردم با حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ماه رقم می زنند.

وی ادامه داد: کشور برای اینکه بتواند درمسیر درست حرکت کند نیازبه همراهی مردم دارد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا درمجلس شورای اسلامی به نقش مهم فرهنگیان در جامعه پرداخت و افزود: این قشر فرهیخته در روشنگری مردم برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مسوولیت سنگین و مهمی دارند.

وی عنوان کرد: فرهنگیان ازپایگاه جتماعی بالایی درجامعه برخورداربوده و میزان اعتماد به فرهنگیان درجامعه بالاست لذا برای هدایت مردم به پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح ، روشنگری کنند.

عسگری گفت: همیشه دربحث انتخابات دو موضوع  مهم حضور و مشارکت حداکثری و دیگری انتخاب درست و آگاهانه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد که در آماده سازی آن فرهنگیان نقش تاثیرگذاری دارند.

وی تاکید کرد: با نگاهی کوتاه به انتخابات گذشته می توان به نقش بی نظیر فرهنگیان پی برد که چگونه در راستای فراهم سازی زمینه های یک انتخاب پرشور و حماسی و همچنین مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای بدون هیچ چشم داشتی، انجام وطیفه می کنند.

استان البرز ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ البرز انتخابات ریاست جمهوری فرهنگیان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ البرز انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ البرز انتخابات ریاست جمهوری فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شهروندان هندی روز جمعه در بزرگترین انتخابات جهان به پای صندوق‌های رای می‌روند، جایی که نزدیک به یک میلیارد رای‌دهنده دولت بعدی خود را انتخاب می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که نارندرا مودی نخست‌وزیر را برای سومین دوره ریاست‌جمهوری انتخاب کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتخابات سراسری هند در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز شد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که حزب بهاراتیا جاناتا به رهبری نارندرا مودی پیروز خواهد شد.

این رأی‌گیری در ۷ مرحله و طی ۶ ماه آینده در پرجمعیت‌ترین کشور جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعتبار ویزای عمره برای زائران خارجی سه ماه است
  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟