Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا موفق شد با یک گل عراق را شکست بدهد و به صورت مستقیم به مرحله بعد صعود کند و جواز حضور در جام ملت‌ها را کسب کند.

«کاتانچ» سرمربی تیم ملی عراق در پایان این مسابقه گفت: از صعود تیم عراق به مرحله بعد خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند و از آنها به خاطر این تلاش تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: اوضاع تیم ملی عراق عادی نبود و من کتابی را درباره تجربه خود در عراق خواهم نوشت.

سرمربی تیم ملی عراق با اشاره به اتفاقاتی که باشگاه الشرطه هنگام برپایی اردوی آماده سازی عراق رقم زده بود، گفت: آنچه که یکی از باشگاه‌های عراق با گرفتن بازیکنان خود از اردوی تیم ملی عراق انجام داد، قبلاً در هیچ تیم دیگری رخ نداده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی عراق باوجود باخت به تیم ملی ایران، به عنوان تیم دوم گروه C به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ صعو د کرد. کد خبر 5235956 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال عراق کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ ملت های والیبال یورو 2020 تیم ملی والیبال ایران والیبال دراگان اسکوچیچ تورنمنت بين المللي کاراته کسب سهمیه المپیک تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان از بازی این تیم مقابل بحرین دفاع کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره پیروزی دشوار تیم ملی فوتسال ایران مقابل بحرین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: این بازی به خاطر فشاری که بازیکنان ما بابت صعود به مرحله بعدی احساس می‌کردند، برای‌مان سخت شد. عملکرد خوبی در دقایق نخست داشتیم، با این حال پس از گلی که دریافت کردیم، به دفاع رفتیم.

صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم 78 جهان

سرمربی تیم ملی ایران با وجود نمایش نه‌چندان خوب ملی‌پوشان کشورمان، شاگردانش را ستود و گفت: بازیکنان ما مقابل بحرین خوب بازی کردند و به آنها باور دارم. این رقابت‌ها مرحله انتخابی جام جهانی 2024 ازبکستان است و ما با شرایط دشواری روبه‌رو هستیم.

رافائل فاگاگیرو سرمربی بحرین نیز در مورد این بازی به سایت AFC گفت: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی پُرچالشی پیش رو داشته باشیم. با وجود شکست، زمین را با اعتمادبه‌نفسی بالا ترک کردیم و به تیم خودم افتخار می‌کنم. تمام تلاش خود را می‌کنیم که به بهترین شکل آماده بازی با افغانستان شویم. شاید نتیجه بازی با ایران برای ما ایده‌آل نباشد، اما از پیشرفت فوتسال بحرین راضی هستیم.

لک: بازی با بحرین در شأن فوتسال ایران نبود

تیم ملی ایران که به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافته، فردا (دوشنبه) مقابل کویت صف‌آرایی می‌کند و بحرین به مصاف افغانستان می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله جدید دوئل موافقان و مخالفان حسن یزدانی و کامران قاسم پور پس از باخت تیلور | نجات یزدانی از خداحافظی زودهنگام
  • باخت تیلور برنامه‌های یزدانی را به هم ریخت!
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت
  • دیوید تیلور در انتخابی تیم ملی آمریکا باخت!+ویدیو
  • دیوید تیلور در انتخابی تیم ملی آمریکا باخت!
  • مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی
  • قضاوت تیم داوری ایران در انتخابی المپیک
  • دعوت از ۲۱ بازیکن به اردوی تیم هندبال جوانان