Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – آخرین دیدار دور نخست مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری دو دیدار به اتمام رسید که در مهمتین و حساس‌ترین بازی گروه F تیم‌های ملی آلمان و فرانسه از ساعت ۲۳:۳۰ به میزبانی ورزشگاه آلیانس آرنا شهر مونیخ برگزار شد که این بازی در پایان با برتری یک گله فرانسوی‌ها به اتمام رسید تا مانشافت شکست تلخی را در گام نخست تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این دیدار که به قضاوت کارلوس دل‌سرو گرانده برگزار شد، دیدیه دشان سرمربی  فرانسه و یوآخیم لوو سرمربی آلمان  ترکیب‌های زیر را در نظر گرفتند:

فرانسه : هوگو لوریس، بنجامین پاوار،  پرسنل کیمپبمبه، رافائل واران، پل پوگبا، آنتوان گریزمان، کیلیان امباپه، انگولو کانته، آدرین رابیو، کریم بنزما و لوکاس هرناندز.

آلمان : مانوئل نویر، آنتونیو رودیگر، ماتیاس گینتر، متس هوملز، یاشوا کیمیش، کای هاورتز، تونی کروس، سرژ گنابری، رابین گوسنس، ایلکای گوندوگان  و توماس مولر. در مهمترین بازی گروه F تیم ملی آلمان در ورزشگاه تیم بایرن مونیخ و در نخستین بازی خود در یورو ۲۰۲۰ میزبان فرانسه بود. در حالی که دو تیم در حال ارزیابی همدیگر بودند فرانسه روی تیزهوشی پوگبا و ارسال زیبای او، هرناندز صاحب توپ شد و در ادامه ارسال دیدنی این بازیکن، مت هوملز به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نخستین گل خروس‌ها وارد دروازه مانوئل نویر شود تا آلمان در خانه با یک گل از فرانسه عقب بیفتد. در ادامه، بازی بیشتر در میانه میادان جریان داشت تا در پایان نیمه نخست شاگردان دشان با برتری یک بر صفر راهی رختکن شوند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در نیمه دوم آلمان‌ها که دوست نداشتند بازی نخست و مهم خود مقابل فرانسه را مقابل هوادارانشان ببازند، بازی را هجومی آغاز کردند، اما ستاره‌ها فرانسه اجازه خلق موقعیت را به شاگردان لوو ندادند. درادامه فرانسه دوباره نبض بازی را در دست گرفت و امباپه توانست به زیبایی و با شوتی دیدنی گل دوم را در دقیقه ۶۷ برای خروس‌ها به ثمر رساند، اما این صحنه آفساید اعلام شد تا نتیجه همچنان یک بر صفر باشد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پس از این آفساید، هواداران بازی مهیجی را شاهد بودند و باوجود آنکه توپ و میدان در اختیار میزبان بود، اما باز هم فرانسوی‌ها بودند که روی پاس دیدنی امباپه و شوت کریم بنزما در دقیقه ۸۵ به گل دوم دست یافتند، اما باز هم داور ویدئویی این گل را آفساید اعلام کرد تا دو گل فرانسه با VAR مردود شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در نهایت این جدال حساسا با نتیجه یک بر صفر به سود فرانسه به پایان رسید تا شاگردان دشان با سه امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرتغال در رده دوم گروه F بایستند و آلمان در رده سوم قرار گرفت.

در دیدار نخست این گروه پرتغال با درخشش رونالدو و دبل این بازیکن با نتیجه سه بر صفر از سد مجارستان گذشت و در صدر گروه قرار گرفت.

 * دیدار آلمان و فرانسه به روایت تصویر:

 

 

  بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲۰| پیروزی پر گل پرتغال مقابل مجارستان در پرتماشاگرترین بازی جام/ ستاره پرتغالی ۳ گل تا رسیدن به رکورد دایی + عکس و فیلم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی آلمان تیم ملی فرانسه یورو ۲۰۲۰ بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است