Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@09:55:35 GMT

سرمربی عراق در آستانه جدایی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۴۹۲۲

سرمربی عراق در آستانه جدایی قرار گرفت

خبرورزشی – علی نوری منتقد و خبرنگار برجسته فوتبال عراق، پس از شکست تیم ملی این کشور مقابل ایران در صفحه توئیتری خود نوشت: سرچکو کاتانتس در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به کار خود در عراق ادامه نخواهد داد.

وی همچنین از این سرمربی اسلوونیایی تشکر کرد و نوشت: یک مربی بین‌المللی بزرگ با اتحادیه فوتبال عراق قرارداد می‌بندد که همه هواداران عراقی، برای صعود به جام جهانی مشتاق او باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی عراق با شکست مقابل ایران، در جایگاه دوم جدول گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین قرار گرفت و به‌عنوان یکی از برترین تیم‌های رده دومی، راهی مرحله پایانی انتخابی جام جهانی شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرچکو کاتانتس تیم ملی عراق سرچکو کاتانتس جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمس خواستار جدایی از تراکتور شد

سرمربی اسپانیایی تراکتور خواستار جدایی از این تیم شده است.

به گزارش ایسنا، پس از شکست سنگین تراکتور مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال و شعار برخی هواداران علیه خمس، زمزمه‌های جدایی این سرمربی از جمع تراکتوری‌ها مطرح شد و حتی بحث حضور گزینه‌هایی همچون یحیی گل‌محمدی به عنوان جانشین وی در نیمکت تراکتور به میان آمد.

با این حال پس از برگزاری جلسه سه جانبه بین هوشنگ نصیرزاده، سعید مظفری‌زاده و پاکو خمس، مسئولان باشگاه تراکتور اعلام کردند همکاری این مربی با تراکتور حداقل تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

مظفری‌زاده: خمس تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند

اما پیگیری های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد حالا خود خمس خواستار جدایی از تراکتور شده است. با این اوصاف باید دید که واکنش مدیران باشگاه تراکتور در قبال چنین درخواستی چه خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده فسخ قرارداد سرمربی پاکو خمس با تراکتور!
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • جدایی خمز از تراکتور
  • خمز از تراکتور جدا شد
  • رسمی؛ پاکو خمز از تراکتور جدا شد
  • پاکو خمز ار تراکتور جدا شد
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • خمس خواستار جدایی از تراکتور شد
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • سهم قابل توجه خودروهای چینی در بازار جهانی